Степногорск қаласының білім бөлімінің Ш. Уәлиханов атындағы № 8 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Біздің соцсеть

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бағдарлама оқушылардың жазғы бос уақытын ұйымдастыру. "Жаз -2020»

 Бекітемін

 Директордың м. а.

 "№8 орта мектебі " КММ

  оларға. А. П. Гайдар»

 

  ___________Журина С. М..

 

 

                                                                            Бағдарлама

                                           оқушылардың жазғы бос уақытын ұйымдастыру.

                                                                            "Жаз -2020»

                                                                      Түсіндірме жазба

 

Бағдарлама жазғы кезеңге арналған және балалардың толыққанды демалуы мен әрбір баланың жеке басын дамыту үшін қажетті жағдайларды қамтамасыз ететін тәрбие кеңістігін ұйымдастыруды көздейді.

 

Осы Бағдарлама сәйкес әзірленді:

* Бала құқықтары туралы БҰҰ конвенциясы;

* ҚР Конституциясы;

• ҚР "Білім туралы" Заңымен";

* 2014-2015 оқу жылына арналған оқу-тәрбие жұмысының жоспары;

* Мектеп жарғысымен

* Педкеңестің Шешімімен.

 

Бағдарлама балалар демалысын ұйымдастыру үшін қажетті жағдайлар жасау, балалардың демалысын және жұмыспен қамтылуын дамыту жөніндегі ӘБ қызметін жандандыру, демалыс кезеңінде баланың жеке басын дамыту, балалардың денсаулығын нығайту мақсатында әзірленді.

Қазіргі уақытта қоғам нақты педагогикалық жүйелерде, оның ішінде жазғы кезеңде жеке тұлғаға және өзін-өзі дамытуға бағытталған білім берудің мәдени мақсаттарын жүзеге асыру қажеттілігін түсінді. Жазғы демалыстар оқушылардың бос уақытының жылдық көлемінің едәуір бөлігін құрайды, бірақ ата-аналардың барлығы өз баласына толыққанды, дұрыс ұйымдастырылған демалыс бере алмайды. Әрбір ата-ана баланың демалыс кезінде қандай да бір қызметпен айналысқанын қалайды.

Білім беру жүйесі бұрынғысынша балаларды жұмыспен қамтудың, демалудың және сауықтырудың басты ұйымдастырушысы болып қала береді. Бүгін балалардың жазғы бос уақытын қамту-бұл тек әлеуметтік қорғау ғана емес, бұл баланың шығармашылық дамуына, рухани әлемі мен интеллектін байытуға арналған кеңістік, бұл қазіргі өмірдің болмысын ескере отырып, жас адамның әлеуметтенуіне жағдай жасайды.

Жазғы демалыс кезінде бір жыл бойы жиналған шиеленісті азайту, жұмсалған күш-жігерді, денсаулықты қалпына келтіру, шығармашылық әлеуетті дамыту жүргізіледі. Бұл функцияларды күндізгі балалар болатын жазғы лагерь, оқушылардың еңбек бірлестіктері орындайды. Мұндай жұмыспен қамту нысандары көптеген отбасылар күрделі экономикалық және әлеуметтік жағдайларда болған кезде балаларды сауықтыру және тәрбиелеу жүйесінде маңызды рөл атқарады. Бірлескен іс-әрекет балалардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

Алдағы жаздың мақсаты - балалар демалысы жүйесін сақтау, тұрақтандыру және одан әрі дамыту, балалар мен жасөспірімдерді сауықтыру және жұмыспен қамту, жазғы демалыс кезінде балаларды сауықтыру және ұйымдасқан жұмыспен қамту қажеттілігін барынша қанағаттандыру.

    Жазғы демалыс-бұл баланың оқу әрекетін тоқтату ғана емес. Бұл оны әлеуметтендірудің белсенді кезеңі, білімнің жалғасы. Сондықтан да жазғы демалыс кезінде оқушылардың жұмыспен қамтылуын қамтамасыз ету балалар мен жасөспірімдерге білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың басым бағыты болып табылады.

Жазғы кезеңде балалар мен жасөспірімдердің демалысын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру жағдайында жетекші құндылықтар:

1) оқушылардың физикалық сауығуы;

2) тәрбиеленушілердің эмоционалдық-психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту;

Бұл бағдарлама өзінің бағыты бойынша кешенді болып табылады, яғни әр түрлі жоспарлы қызметті қамтиды, күндізгі болатын жазғы сауықтыру лагері және еңбек бірлестіктері жағдайында жазғы демалыс кезеңінде балалар мен жасөспірімдердің сауықтырылуының, демалуы мен жұмыспен қамтуының әр түрлі бағыттарын біріктіреді.

Ұзақтығы бойынша бағдарлама қысқа мерзімді болып табылады, яғни жазғы демалыс кезінде іске асырылады және 7-15 жас аралығындағы оқушыларға есептелген. Жинақтау кезінде аз қамтылған, толық емес және көп балалы отбасылардан шыққан балаларға, сондай-ақ қиын өмірлік жағдайдағы балаларға ерекше көңіл бөлінеді.

"Жаз-2015" бағдарламасы өз қызметінің орталығына баланың жеке басын және оның денсаулығын, оқушылардың дамуын, тәрбие жұмысында жаңа әдістемелік шешімдерді іздестіруді, балаларды қызықтыратын және оларды белсенді іске қосатын әр түрлі формаларды қояды. Жоғарыда айтылғандарды ескере отырып, жазғы кезеңде лицей оқушыларының демалысы мен қызметін ұйымдастыру бойынша негізгі бағыттар анықталды:

1. Адамгершілік-эстетикалық

2. Еңбек

3. Спорттық-сауықтыру

"№8 орта мектебі " КММ базасында балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру мақсатында А. П. Гайдар " құрылды:

* Күндізгі балалар болатын жазғы сауықтыру алаңы,

* Оқушылардың еңбек бригадалары,

* Бейіндік ауысым

* Үйірмелер

* Спорттық секциялар

Мақсаты:

1. Жазғы демалыс кезінде оқушылардың денсаулығын нығайту және бос уақытын ұйымдастыру үшін қолайлы жағдай жасау.

2. Балаларды, жасөспірімдерді жазғы демалыспен және жұмыспен барынша қамту.

Міндеттер:

1. Балаларды сауықтыруға жағдай жасау.

2. Демалыс кезінде жасөспірімдердің қоғамдық-пайдалы жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру.

3. Балалардың әлеуметтік тәжірибесін қалыптастыру.

4. Бағдарламаның барлық қатысушылары арасында ынтымақтастық пен тең құқықты серіктестік атмосферасын құру.

5. Экологиялық мәдениетті қалыптастыру, осы саладағы экологиялық білім мен практикалық қызметті кеңейту.

6. Балалардың коммуникативтік қасиеттерін.

Жобаны іске асыру

1. Дайындық кезеңі

 

Іс-шара

Өткізілетін уақыт

жауапты

1

Күндізгі болатын сауықтыру алаңының, еңбек бірлестіктерінің жұмысын ұйымдастыруды ескере отырып, ОУ педагогтарына арналған жазғы демалыс кестесін әзірлеу .

10.05 дейін

Директордың м а

2

Күндізгі келетін алаңның жұмысын ұйымдастыру бойынша құжаттаманы дайындау

25.05 дейін

Директордың ТЖ орынбасары

Жазғы алаң директоры

3

Ас блогын, асхананы күндізгі болатын алаңның жұмысына дайындау

25.05 дейін

Директордың орынбасары АХЧ

4

Техникалық қауіпсіздік бойынша құжаттаманы дайындау: бұйрықтар, нұсқаулықтар, нұсқама жүргізу жөніндегі журналдар

25.05 дейін

Директордың м а

5

Мектеп алаңын ашуға қаланың білім беру бөлімі мен СЭС рұқсат алу

26-29.05

Медбике

6

Кәмелетке толмағандардың еңбекпен қамтылуын ұйымдастыру бойынша жұмысқа кадрлар даярлау (нұсқаулық, құжаттарды рәсімдеу, жұмыс шебін анықтау, ата-аналардан жазбаша келісім алу

01.06 дейін

Директордың ТЖ орынбасары

7

Мектеп жанындағы учаскеде жұмыс кестесін құру

25.05 дейін

Хабибуллина З.М.

         

 

2. "Жаз-2020" бағдарламасын іске асыру кезеңі (маусым-тамыз)

Қызметтің негізгі бағыттары:

Денсаулық-балалардың дене, психикалық және адамгершілік денсаулығын сақтау үшін жағдай жасау. Зиянды әдеттерге теріс көзқарасты тәрбиелеу. Дене шынықтыру мен салауатты өмір салтын насихаттау.

Еңбек-жауапкершілікті, азаматтық белсенділікті тәрбиелеу, өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын үйрету.

Тұлғаны әлеуметтендіру-ұжымдағы тұлғаның жайлы өмір сүруіне қажетті адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру; тұлғаның көшбасшылық қасиеттерін тәрбиелеу. Әр адамға өз "мен" танымында, өз мүмкіндіктерін жүзеге асыру және табысқа жету дағдыларын қалыптастыруда көмек көрсету.

Қызметтің негізгі принциптері.

* Балаларға жеке және жеке көзқарас принципі.

* Бірлескен шығармашылық қызмет принципі.

* Педагогикалық басқару мен балалардың өзін-өзі басқаруының өзара байланыс принципі (балаларда өз ұжымының қызметін ұйымдастыруға жауапкершілік сезімін қалыптастыру, қабылданған шешім, қарым-қатынас пен қызметтің мәдени нормалары негізінде іс-әрекеттер; балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктеріне сәйкес көшбасшылық және гуманитарлық тәжірибе алуы; әрбір баланың өзін-өзі танытуы және балалар ұжымының өміріне қатысуы үшін ұжымдық қызмет түрлерін ересектермен шығармашылық сипаттағы қамтамасыз ету, даму мен өзін-өзі дамытуға бағытталған балалардың қазіргі бар мүдделерін іске асыру және жаңа мүдделерін ояту үшін жағдай жасау).

* Тәрбиелік және сауықтыру іс-шараларын үйлестіру принципі (баланың дене, әлеуметтік, зияткерлік және психологиялық әл-ауқаты үшін, оның денсаулығын қолдау, түзету және дамыту үшін қолайлы жағдай жасау) •

3. Жұмыстың қорытындысын шығару (25 тамыз-5 қыркүйек)

Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтижелер

Бағдарламаны іске асыру:

* Оқушылардың сауықтыру процесін қамтамасыз ету, олардың еңбек, бос уақытын қамту бойынша жағдай жасау

* Балалар мен жасөспірімдерді демалыс формаларымен қамтуды арттыру;

* Балалардың шығармашылық белсенділігін, шығармашылық қызметте баланың өзін-өзі дамыту деңгейін көтеру;

* Әртүрлі жастағы отрядтардың қызметі барысында басқару және өзара көмек көрсету дағдыларын дамыту;

* Жоғары әлеуметтік қатер тобына кіретін отбасылар мен балалар арасындағы әлеуметтік шиеленісті төмендету;

* Балалардың жол-көлік жарақатын азайту.

* Оқушылардың сауықтыру процесін қамтамасыз ету, олардың еңбек, бос уақытын қамту бойынша жағдай жасау

* Балалар мен жасөспірімдерді демалыс формаларымен қамтуды арттыру;

* Балалардың шығармашылық белсенділігін, шығармашылық қызметте баланың өзін-өзі дамыту деңгейін көтеру;

* Әртүрлі жастағы отрядтардың қызметі барысында басқару және өзара көмек көрсету дағдыларын дамыту;

* Жоғары әлеуметтік қатер тобына кіретін отбасылар мен балалар арасындағы әлеуметтік шиеленісті төмендету;

* Балалардың жол-көлік жарақатын азайту.

Бағдарлама бос уақытты ұйымдастырудың аз шығынды формаларын пайдалана отырып, балаларды, жасөспірімдерді жазғы демалыспен және жұмыспен барынша қамтуды жүзеге асыруды көздейді.

Мектеп алаңы

күндізгі балалар базада

"№8 орта мектебі " КММ А. П. Гайдар".

 

Оқу жылының соңында балалардың денсаулық жағдайы нашарлайды, ағзаның әртүрлі инфекцияларға қарсы тұратындығы төмендейді, дене төзімділігі де төмендейді. Жазғы сауықтыру лагері күндіз болуына мүмкіндік береді.

  бір жыл ішінде шаршаған балалардың денсаулығын қолдау.

Лагерь қызметкерлерімен тыныс - тіршілігінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету, санитарлық-гигиеналық ережелер, өрт қауіпсіздігі ережелері, жорықтарда, қоғамдық-пайдалы жұмыстарды орындау, спорттық және басқа да іс-шараларды өткізу, сондай-ақ жазатайым оқиғалар кезінде дәрігерге дейінгі Алғашқы көмек көрсету бойынша нұсқаулық жүргізіледі. Лагерь жұмысы кезінде педагогикалық ұжым қауіпсіздік техникасы және жол қозғалысы ережелері бойынша балалармен міндетті жоспарлы және жоспардан тыс нұсқамалар жүргізеді. Бұл бағыттың негізгі міндеті-балалар мен жасөспірімдердің қауіпсіз жүріс-тұрысы саласындағы насихаттау және білім беру қызметі.

 

Еңбек бірлестіктері

 

Еңбек бірлестігінің жұмысы-біздің мектепте жазғы еңбек пен демалысты ұйымдастырудың маңызды бағыттарының бірі. Бұл жасөспірімдерді еңбек қызметіне қосу. Мектеп аумағын абаттандырумен айналысады, жаңа оқу жылына мектептің дайындығына көмек көрсетеді. Еңбек бірлестіктерінен келген балалар гүл көшеттерін өсірумен айналысады, оны топыраққа отырғызады, күн сайын мектеп жанындағы учаскеде Гүлдерді және көкөніс дақылдарын күтумен айналысады.

 

Сауықтыру

 

Салауатты өмір салтын қалыптастыруға және қарым-қатынастың белсенді түрлерін дамытуға РВО жұмысы ықпал етеді.

Осылайша, бүгінгі жазғы демалыс-бұл тек әлеуметтік қорғау ғана емес, сонымен қатар, қазіргі өмірдің болмысын ескере отырып, өскелең ұрпақты әлеуметтендіру үшін жағдай жасайды.

 

Жазғы кезеңде мектеп жанындағы алаңда балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеудің негізгі бағыттары:

 

Міндеттер

Бағыты

Қызмет нысаны

Адамгершілік-эстетикалық тәрбие.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бұл бағыт балалардың көркем және эстетикалық тәрбиесін көрсетеді. Осы бағыттағы түрлі іс-шаралар балалардың өзіне, басқа адамдарға және тапсырылған іске қатысты жауапкершілік, сенімділік, адалдық, қамқорлық және құрмет сезімдерін, сондай-ақ табиғатқа ұқыпты қарау сезімдерін дамытуға ықпал етуі тиіс. Бұл бағыт балалардың шығармашылық дамуына және олардың бастамашылығына ықпал етуі тиіс. Бұл бағытты іске асыру үшін барлық жағдай жасау қажет, өйткені бұл бағыттағы іс-шаралар баланың өмірде өзін-өзі жүзеге асыруына, өзін-өзі жетілдіруге және әлеуметтенуіне қолайлы.

Мектептің туған өлкесінің тарихы, ҚР рәміздері бойынша әңгімелер, викториналар;

Сызғыштар;

Конкурстар;

Суреттер, плакаттар Конкурсы;

Әдеби конкурстар;

Мұражайларға, көрмелерге бару

Спорттық-сауықтыру тәрбиесі.

 

 

 

 

 

 

 

 

Бұл бағытқа салауатты өмір салтын насихаттайтын іс-шаралар кіреді. Әр түрлі кездесулер, экскурсиялар әзірленіп, өткізіледі, ,жарыс, дене шынықтыру, өрт сөндіру, өртке қарсы қауіпсіздік, жол жүру ережелері, Алғашқы медициналық көмек көрсету бойынша конкурстық бағдарламалар. Спорт және дене шынықтыру көмегімен дене тәрбиесінің міндеттері шешіледі: денсаулықты нығайту, балалардың дене бітімін дамыту. Шығармашылықпен көзқарастар, іске түрлендіруге болады, жасау қызықты да кәдімгі таңғы гимнастика.

 Күнделікті таңертеңгі жаттығу;

 

Спорттық жарыстар,

спорт бойынша викториналар;

СӨС туралы, өртке қарсы қауіпсіздік тақырыбына плакаттар Конкурсы;

ЖҚЕ бойынша инспектормен, медицина қызметкерімен кездесу;

Мектеп жанындағы

Еңбек тәрбиесі.

Бұл бағыт тәрбие жүйесінде ерекше орын алады. Дәл осы еңбек қызметі процесінде физикалық және ақыл-ой дамуы, ұқыптылыққа тәрбиелеу, тазалық пен тәртіпті сақтау ниеті болады. Мектеп оқушыларын еңбекке тәрбиелеуде шаруашылық-тұрмыстық еңбек орын алады: үй-жайды жинау, мектеп жанындағы учаскеде, кітапханада, компьютерлік сыныпта жұмыс істеу.

учаскедегі жұмыс;

 

Мектеп ауласын абаттандыру жұмыстары

 

 

 

 

 

 

 

Әдістемелік қамтамасыз ету

 

Әдістемелік журналдар.

Әр түрлі бағыттағы бағдарламалар ұсынылатын құралдар.

 

Іс-шара

Уақыты

Жауапты

1. ЕҚ және ҚТ бойынша мақсатты нұсқамалар өткізу.
 

Жұмыс басталар алдында

Мектеп жанындағы алаң бастығы

Аға тәлімгер

2. Негізгі мерекелердің, конкурстардың, байқаулардың және т. б. әдістемелік әзірлемелерін дайындау

Мамыр-маусым

 Мектеп жанындағы алаң бастығы

Аға тәлімгер

Отряд командирлері, тәлімгерлер (балалардың өзін-өзі басқару) үшін тренингтер өткізу.

Мамыр-маусым

Мектеп жанындағы алаң бастығы

Аға тәлімгер

 

 

 

 

 


 

Жаңартылған күні: 21.05.2020 08:26
Құрылған күні: 21.05.2020 12:53

Текст