2018 жылғы 28 ақпандағы
Хаттама қызмет туралы есепті қоғамдық талқылау 2017 жылға дейін мемлекеттік қызметтер көрсету саласында
Степногорск қаласында «А.П. Гайдар атындағы № 8 орта мектебі» мемлекеттік мекемесі
Төраға: № 8 мектептің директорының міндетін атқарушы Вострикова Е.С.
Сыйлық: Қамқоршылық Кеңестің мүшелері, ата-аналар комитетінің мүшелері, ата-аналар қауымы.
Барлығы 140 адам.
КҮН ТӘРТІБІ:
1. Степногорск қаласында «А.Гайдар атындағы № 8 орта мектебі» мемлекеттік мекемесінің 2017 жылға арналған есебі
Баяндамалар: Е.С. Вострикова, 2017 жылы мектепте ұсынылатын мемлекеттік қызметтер туралы қысқаша есеп - . мектеп директорынын м.а:
- «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беру бағдарламаларын даярлау үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарында құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау»;
- «ұзақ уақыт бойы денсаулық сақтау себептер бойынша бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына бара алмайтын балалар үйінде туралы жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау»;
- «Жалпы білім беретін мектептердегі оқушылар мен оқушылардың кейбір санаттарына тегін тамақтану»
- «Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру»
Жұмыс қағидалары:
Қызметтің негізгі қағидалары:
1) Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтау;
2) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат беру;
3) мемлекеттік қызметтің пайда алушысы уақтылы алынбаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
4) мемлекеттік қызмет көрсетудің уақтылылығы;
5) дұрыстығы мен сыпайылық. қажетті құжаттарды толтыру кейін картаның мемлекеттік қызмет заңды өкілінің тәртібі олар gos.uslug сапасын бағалау gos.uslug толтырылады.
2. Есепті талқылау.
Жоғарыда аталған мәселелерді қарағаннан кейін келесі сұрақтар алынды:
Давыдовская Оксана Владимировна туралы сұрақ. Балаға үйде білім алу үшін қандай құжаттар қажет?
Жауап: Қызмет жеткізушісі қызмет провайдеріне хабарласқан кезде мемлекеттік қызметтерді көрсету үшін қажетті құжаттар тізімі:
1) өтініш (ерікті түрде);
2) үйде білім алу туралы ұсыныспен медициналық консультативтік комиссияның анықтамасы;
3) мүгедектерге ұсынылатын оқу бағдарламалары бойынша психологиялық, медициналық және педагогикалық кеңес беру туралы қорытынды.
Оспанова Динара Бейсенқызының сұрағы Балаға тегін тамақтануға қандай құжаттарды ұсыну керек?
Жауап: Қызмет көрсетуші байланысқан кезде мемлекеттік қызметтерді көрсету үшін қажетті құжаттар тізімі:
- мемлекеттік қызметтің осы стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
- ата-анасының жеке басын куәландыратын құжат (тұлғаны сәйкестендіру үшін қажетті);
- баланың туу туралы куәліктің 2007 жылғы 13 тамызға дейін немесе Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде (сәйкестендіру үшін қажетті) туу туралы куәліктің көшірмесі;
- некені бұзу немесе тарату туралы куәліктің көшірмесі (2008 жылға дейін немесе Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде неке қиюға немесе таратуға байланысты);
- сертификат растайтын тиесілігі (отбасы) тұтынушыларға мемлекеттік әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан шыққан санаты жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік көмек;
- табыс (оларды алмастыратын жұмыс ата-аналарының немесе адамдардың пайда туралы есеп, бизнес және өзге де қызметтен түскен табыс, мемлекеттік әлеуметтік көмек алуға емес, балалар мен отбасынан шыққан үшін басқа асырауындағы үшін алимент түрiндегi табыс, туралы құжаттар жан басына шаққандағы күнкөріс деңгейінің
төмендеуі);
- қорғаншылық (қамқоршылық) бекіту туралы шешім уәкілетті орган, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған арналған патронат, жетім балалар мен отбасыларына тәрбиеленуде;
- зерттеу материал негізінде орта мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және төмендетілген баға ас алдында және отбасылық әлеуметтік мәртебесін, сондай-ақ қаржылық және материалдық көмек көрсетуге шешім қабылдау үшін қажетті өзге де құжаттарды талап ету басқару білім беру ұйымдарының алқалық органының шешімінің көшірмесі.
Қоғамдық талқылау қорытындысы бойынша шешім қабылданды:
Адамдарды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету мақсатында түсіндірме жұмыстары жұртшылықты бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік қызметтерді алу мүмкіндігі туралы жалғастырады.
Тұтастай алғанда, 2018 жылдың ішінде қызмет алушыларға мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттану деңгейін арттыруға бағытталған.