Степногорск қаласының білім бөлімінің Ш. Уәлиханов атындағы № 8 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Біздің соцсеть

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

АШЫҚ БАЯНДАМА 2019-2020

АҚМОЛА ОБЛЫСЫ

СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ

"А.П. Гайдар атындағы №8 орта мектебі" КММ.

АШЫҚ БАЯНДАМА

 

1. Баяндамамен жұмыс істейтін авторлық топ:

Мектеп директорының м. а.: Журина Сания Молдабековна

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары: Кучерявенко С. Р.

Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары:  Жұмабаева О.В.

Директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары: Абенова К.Ж.

Кітапханашы: Жукова Н.В.

Әлеуметтік педагог: Гебгардт Д. г.

Логопед: Кондратьева А. А.

Педагог психолог: Таурбаева Ш. Т.

2. Болжамды аудиторияға жүгіну.

Құрметті ата-аналар, оқушылар және педагогтар! Біздің мектеп үшін бұл оқу жылы қызықты оқиғаларға толы болды, және әрдайым қанық әрі жемісті болды. Бұл ашық баяндама, алдыңғылар сияқты, біздің жетістіктеріміз бен жетістіктеріміз, проблемалары мен келешегі туралы айтып қана қоймай, істің қазіргі жағдайын өзі бағалай отырып, сондай - ақ осы есепке объективті пікірді білу мүмкіндігі болып табылады. Осы жария есеп кімге жіберілді? Әрине, бұл ең қызығушылық танытқан тұлғалар: біздің педагогтар, оқушылар, ата – аналар-білім беру үрдісінің барлық белсенді қатысушылары. Осы есепте әр түрлі бағыттар бойынша мектеп қызметінің қорытындысы берілген.

Біз жоғары ынталы және дарынды оқушылармен жұмыс жүйесін жетілдіру мәселелері бойынша тәжірибелерді жинақтаймыз. Білім берудің жаңартылған мазмұнын енгізуге, оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесіне, сабақтан тыс жұмысты ұйымдастыруға көп көңіл бөлінді. Біздің ұжым жыл сайын балаларды оқытуда тұрақты нәтижелерге қол жеткізеді. Оқыту оқытудың барлық сатыларында жоғары сапалы деңгейде жүргізіледі.

Жыл сайын мектепте материалдық-техникалық базаны жабдықтау бойынша жұмыстар жүргізіледі, 2019-2020 оқу жылында спортзал, қыздар мен ер балаларға арналған киім шешетін орындар, спорт залындағы жаттықтырушылар бөлмесі жөнделді, терроризмге қарсы қауіпсіздік және бейнебақылау бойынша жұмыстар жүргізілді.

2019-2020 оқу жылындағы мектеп жұмысының қорытындысы туралы толық ақпаратты мектеп директорының баяндамасында таба аласыз. Біздің жұмысымызға қызығушылық танытатындарға құрметпен және алғыс айтамыз.

 

 

 

   Мазмұны

Кіріспе____________________________________________________3

1 бөлім

Жалпы сипаттамасы______________________________________4- 5

2 бөлім

Білім беру процесін кадрлық қамтамасыз ету________________  6-14

3 бөлім

Білім беру процесінің ерекшеліктері_________________________15-36

4 бөлім

Білім беру процесін жүзеге асыру шарттары________________      37-43

5 бөлім

Қызмет нәтижелері, білім сапасы___________________                   44-105

6 бөлім

Оқу-әдістемелік активтер_________________________________106-108

Қорытынды________________________________________________109 

 

 

Кіріспе

Мақсаты:

Білім беру қызметінің сапасын арттыру бойынша білім беру ұйымы қызметінің тиімділігіне объективті талдау және баға беру.

 

Міндеттері:

• Білім беру жүйесіндегі мектеп қызметімен таныстыру.

• Мектептің жағдайы туралы аналитикалық мәліметтер базасын құру.

• Мектептің негізгі көрсеткіштерінің даму динамикасын көрсету.

• Мектеп туралы нақты ақпарат беру.

• Педагогикалық ұжымның жетістіктерін үш жыл ішінде бағалау.

• Педагогикалық қызметкерлердің қызмет нәтижелері үшін жауапкершілік   сезімін тәрбиелеу.

• Мектептің негізгі мәселелерін оның дамуы.

 

1. МЕКТЕПТІҢ ЖАЛПЫ СИПАТТАМАСЫ.

1. Мекеменің толық атауы Жарғыға сәйкес: Ақмола облысы Степногорск қаласының білім бөлімінің "А.П. Гайдар атындағы №8 орта мектебі" КММ.

2. Заңды мекен-жайы: 021500, Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Степногорск қаласы, 6 шағын аудан, №4 ғимарат.

3. Телефон: 8(71645)24420, 8(71645)24417.

4. E-mail: step_myschool8@mail.ru.

5. Құрылтайшылары: Степногорск қаласының әкімдігі.

6. Уәкілетті орган: "Степногорск қаласының білім бөлімі" ММ»

7. Жарғы: ҚР Әділет министрлігі, Степногорск қаласының әділет басқармасы, 2009 жылғы 02 сәуірдегі тіркеу № 96-1902-16-мм.

8. Лицензия: сериясы АБ №0062679, орта жалпы білім беру саласында білім беру қызметімен айналысуға.

9.Мектеп директорының м.а.-Журина Сания Молдабекқызы, жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, педагог-зерттеуші.

10. Қолда бар техникалық паспорт 28.07.2006 ж.

11. Тұрақты жер пайдалану құқығына Акт: жер учаскесінің кадастрлық нөмірі 01-018-002-941 ауданы 1,795 га.актіні беру негіздері: Степногорск қаласы әкімдігінің 2009 жылғы 09 қыркүйектегі № А-7/399 қаулысы.

12. Медициналық қызмет көрсету медициналық пунктте 10.08.2007 жылғы №00191DC сериясы мемлекеттік лицензиясы және алғашқы медициналық-санитарлық көмекке, дәрігерге дейінгі №467 қосымша негізінде жүргізіледі.

13. Соңғы 3 жылдағы сабақ кестесі бар, "білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар "санитариялық қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 29 желтоқсандағы №179 бұйрығының талаптарына сәйкес келеді»

14. Білім беру ұйымында Степногорск қаласының білім бөлімінің "А. А. Гайдар атындағы №8 орта мектебі" КММ директорымен бекітілген істер номенклатурасы бар.

15. Мектепте мектеп директорымен бекітілген және білім бөлімінің бастығымен келісілген штаттық кесте бар, мұғалімдер мен мектеп қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтары бекітіліп, тиісті тұлғаларға қол қойғызып жеткізілді.

16. Мектепте бұйрық кітаптары жүргізіледі, онда негізгі қызмет бойынша, жеке құрам бойынша, оқушылардың қозғалысы бойынша, Әкімшілік-шаруашылық қызметі бойынша екі тілде бұйрықтар тіркеледі.

17. Мектеп ұсынатын қызмет регламенттері Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 15 маусымдағы № А-6/275 қаулысына сәйкес көрсетіледі.

"Орта білім беру саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы".

18. Педагогикалық кеңестің жұмыс жоспары бір жылға жасалған. Хаттамалар кітабында педагогикалық кеңеске шығарылатын мәселелерді талқылау барысы, педагогикалық кеңес мүшелерінің ұсыныстары мен ескертулері жазылады. Педагогикалық кеңестің қабылданған шешімдері хаттамаларға жазылады. Әрбір хаттамаға педагогикалық кеңестің төрағасы мен хатшысы қол қояды. Педагогикалық кеңестің хаттамалар кітабы нөмірленеді, тігіледі, мектеп директорының қолымен және мөрімен бекітіледі.

19. Мектепте 8 әдістемелік бірлестік, сертификатталған мұғалімдердің фокус-топтары жұмыс істейді, жұмыс жоспары бар. Әдістемелік кеңестің жұмыс жоспары құрылып, бекітілді.

20. Оқушылардың жазуының алфавиттік кітабы мектептің барлық оқушыларын есепке алу үшін мектепте жүргізіледі. Жаңа қабылдау оқушылары туралы мәліметтер кітапқа жыл сайын әліпбилік ретпен енгізіледі. Алфавиттік кітапты ресімдеу Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2007 жылғы 23 қазандағы № 502 бұйрығына өзгерістер мен толықтыруларға сәйкес жүргізіледі. 2017 жылғы 13 желтоқсандағы № 615 "білім беру қызметінде білім беру ұйымдары пайдаланатын қатаң есептегі құжаттардың нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 10 қаңтарда № 16199 тіркелді

21. Соңғы үш жылда статистикалық есептілік нысандары (НШ-1, РИК, 62 нысан) бар.

22. Бланкілерді есепке алу және негізгі мектепті бітіргені туралы куәліктерді беру, Жалпы орта білім туралы аттестаттарды беру кітаптары жүргізіледі, бланкілердің кірісі мен шығысын есепке алу кітаптарда тіркеледі және директордың қолымен және мектеп мөрімен бекітіледі.

23. "Үздік жетістіктері мен үлгілі мінез-құлқы үшін" мақтау қағаздарын және мақтау қағаздарын беруді есепке алу кітаптары жүргізіледі. Кітаптар әр бетке нөмірленген, тігілген және мектеп директорының қолымен және мөрімен бекітіледі.

 

2. БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІН КАДРЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ.

КАДРЛАРДЫҢ САНДЫҚ ЖӘНЕ САПАЛЫҚ ҚҰРАМЫ.

Біліктілік деңгейі.

 

жылдар

 

2017-2018

 

2018-2019

 

2019-2020

Педагогтар саны, барлығы

 

 

50

 

50

 

51

Жоғары санат

 

 

13

 

19

18

 

1- санат

18

14

13

2-санат

13

10

11

Санаты жоқ

6

7

9

         

 

Қорытынды: жоғары санатты мұғалімдер санының азаюы жоғары санатты екі мұғалім жұмыстан шығып, орнына қазіргі уақытта санаты жоқ жас мұғалімдер келуімен түсіндіріледі.

Жыл сайын мектеп педагогтары мемлекеттік аттестаттау рәсіміне қатысып, оның қорытындысы бойынша жоғары және бірінші біліктілік санатын береді.

Ағымдағы оқу жылында 8 педагог аттестаттау рәсімінен сәтті өтті:

1

 Андреева Светлана Ивановна

Математика пәні мұғалімі

педагог-зерттеуші санатын берілді.

2

Альжанова Айнур Болатқызы санатты

Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі

 педагог-модератор санаты берілді.

3

Гриб Геннадий Генрихович педагог-сарапшы санатын беру

 

Көркем еңбек мұғалімі

педагог-сарапшы санатын беру

 

4

Великодная Наталья Сергеевна

музыка мұғалімі

педагог-зерттеуші санатын беру

5

Костенко Лидия Александровна

бастауыш сынып мұғалімі

педагог-сарапшы санатын беру

6

Журина Сания Молдабековна

Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі

педагог-зерттеуші санатын беру

7

Патутина Наталья Михайловна

бастауыш сынып мұғалімі

педагог-зерттеуші санатын беру

8

Великодная Наталья Сергеевна

Музыка үйірмесінің екінші жетекшісі.

біліктілік санатын беру

 

 

  Кез келген қызмет саласындағы әрбір маманға уақыт өте келе біліктілік пен дағдыларды арттыру қажет. Көптеген жақсы мамандар әртүрлі мастер-кластарға, курстарға, тренингтерге және семинарларға қатысуды қажет етеді. Және бұл қосымша оқыту нұсқалары кәсіби салада өзін-өзі жетілдірудің ең жақсы жолдары болып табылады.

Кадрларды іріктеу мен орналастыруды әкімшілік мұғалімге, оның жеке мүмкіндіктеріне, сұраныстары мен мүдделеріне, мектеп жұмысының ерекшелігін ескере отырып жүргізеді.
 

Білім деңгейі.

 

Жылдар

2017-2018

2018-2019

2019-2020

Мұғалімдер саны

50

50

51

Жоғары білім

43

41

44

Арнайы орта білім

7

9

7

 

Қорытынды: педагогтардың сапалық құрамы соңғы 3 жылда тұрақты.

Базалық білімі жоқ мұғалімдер-жоқ.

 

        КУРСТЫҚ ҚАЙТА ДАЯРЛАУ ТУРАЛЫ МӘЛІМЕТТЕР

ЖӘНЕ ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУДА.

                 Біліктілікті арттыру.

Оқу жылы

2017-2018

2018-2019

2019-2020

Барлық мұғалімдер

50

50

51

Біліктілікті арттыру курстарын өтті

19

5

25

 

   Мектеп мұғалімдері өздерінің кәсіби біліктілігін арттыра отырып, курстық дайындықтан және қайта даярлаудан өтеді. Бұл бүгінгі күні мектеп пен білім берудің жалпы жаңа білім беру стандарттарына көшуі жағдайында ерекше өзекті.

Семинарлар мен тренингтер өз бетінше жұмыс істеу, одан әрі өсу үшін мүмкіндіктер жасау үшін векторларды орнатады және адамдарды өзіне сенуге мәжбүр етеді. Олар адамдарға қойылған мақсаттарға жетуге көмектесетін білім мен дағдыларды береді.

  25 педагог біліктілігін арттыру курсынан өтті :

Абенова Қымбат Жұмабаевна - Педагогтардың кәсіби шеберлігін дамыту бойынша жұмыс әдісін ұйымдастыру .НОЦ АҒЖАН 31.10.2019 № 004530

Жұмабаева Оксана Викторовна - ҚР ОССО №220010 ҚӘО шеңберінде оқу-инновациялық,тәрбие жұмысы бойынша директор орынбасары үшін.

Журина Сания Молдабековна - 40 академиялық сағат көлемінде "Назарбаев Зияткерлік мектептері" ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы әзірлеген оқушыларды кәсіби бағдарлау бойынша тәрбие жұмысы бойынша мектеп басшыларының орынбасарларын арттырудың білім беру бағдарламасы бойынша курстар. БЖ № 111287; 29.11.2019 ж.

Кучерявенко Светлана Рудольфовна - "Көкшетау қаласындағы "Өрлеу" орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін дамыту». Онлайн.

Муфтахидинова Меруерт Ерболатқызы - "Өрлеу" Көкшетау қ." ағылшын тілі мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін дамыту". Онлайн.

Таурбаева Шолпан Тлеужановна – «Қауіпсіз және білім беру ортасын қамтамасыз ету және мектепте зорлық-зомбылықтың алдын алу , жасөспірімдер арасында суицидтің алдын алу»

Ибрагимова-Вагнер Марина Владимировна - Көкшетау қ."Өрлеу" ағылшын тілі мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін дамыту. Онлайн.

Абенова Қымбат Жұмабаевна - "Қазақстан Республикасында көп тілді білім беру және білім беру мазмасын жаңарту жағдайында қазақ тілі пәнінің мұғалімдерінің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту "Көкшетау қ ."Өрлеу" Онлайн.

Алибаева Асемгуль Дауылбаевна - "Қазақстан Республикасында көп тілді білім беру және білім мазмүнын жаңарту жағдайында қазақ тілі пәнінің мұғалімдерінің кәсіби шеберліктерін дамыту" Кокшетау қ."Өрлеу". Онлайн.

Альжанова Айнур Болатовна - "Қазақстан Республикасында көп тілді білім беру және білім беру мазмасын жаңарту жағдайында қазақ тілі пәнінің мұғалімдерінің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту" Көкшетау қ."Өрлеу". Онлайн.

 Журина Сания Молдабековна - "Қазақстан Республикасында көп тілді білім беру және білім беру мазмүнын жаңарту жағдайында қазақ тілі пәнінің мұғалімдерінің кәсіби шеберліктерін дамыту Көкшетау қ."Өрлеу". Онлайн.

Казизова Гульжихан Борамбаевна - "Қазақстан Республикасында көп тілді білім беру және білім беру мазмүнын жаңарту жағдайында қазақ тілі пәнінің мұғалімдерінің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту "

Кайрсламова Майра Кабденовна - "Қазақстан Республикасында көп тілді білім беру және білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында қазақ тілі пәнінің мұғалімдерінің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту "

Малгаждарова Марзия Уалихановна - "Қазақстан Республикасында көп тілді білім беру және білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында қазақ тілі пәнінің мұғалімдерінің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту "

Жумабаева Оксана Викторовна - Арнайы мектепте ЖҚЖ жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың заманауи технологиялары»

Муфтахидинова Меруерт Ерболатқызы - Абай Мырзахметов " Инклюзивті білім беру»

Абенова Қымбат Жұмабаевна – «Арнайы мектепте ЖҚЖ жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың заманауи технологиялары»

Сорокожердьева Марина Александровна - "ЖББЖ жағдайындағы инклюзивтік теория және тәжірибе: жағдайы, мәселелері, болашағы" "Өрлеу".

Салата Анастасия Юрьевна - "Инклюзивтік теория және ОСО жағдайындағы тәжірибе: жағдайы, мәселелері, болашағы" "Өрлеу".

Кучерявенко Светлана Рудольфовна - Арнайы мектепте ОСО жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың заманауи технологиялары»

Малгаждарова Марзия Уалихановна - "Жалпы білім беретін пәндер бойынша Инклюзивті теория және тәжірибе: жағдайы, мәселелері, болашағы "Өрлеу".

Кузнецова Раиса Александровна - "ЖББЖ жағдайындағы инклюзивтік теория және тәжірибе: жағдайы, мәселелері, болашағы "Өрлеу".

Кузнецова Валентина Сергеевна - "ЖББО жағдайындағы инклюзивтік теория және тәжірибе: жағдайы, мәселелері, болашағы "Өрлеу".

Костенко Лидия Александровна - "ЖББЖ жағдайындағы инклюзивтік теория және тәжірибе: жағдайы, мәселелері, болашағы" "Өрлеу".

Казизова Гульжихан Борамбаевна - "ЖББО жағдайындағы инклюзивтік теория және тәжірибе: жағдайы, мәселелері, болашағы "Өрлеу".

Ибрагимова-Вагнер Марина Владимировна - "ЖББО жағдайындағы инклюзивтік теория және тәжірибе: жағдайы, мәселелері, болашағы" Өрлеу".

Женатова Еркеш Нурлановна - "Өрлеу" жағдайында инклюзивтік теория және тәжірибе:жағдайы, мәселелері,болашағы.

Гребенюк Оксана Сергеевна - "ЖББО жағдайындағы инклюзивтік теория және тәжірибе: жағдайы, мәселелері, болашағы" Өрлеу".

Гриб Геннадий Генрихович - "ЖББО жағдайындағы инклюзивті теория және тәжірибе: жағдайы, мәселелері, болашағы" Өрлеу".

Наталья Сергеевна Великодная -"Иклюзивная теория и практика в условиях ОСО: жағдайы, мәселелері, болашағы" Өрлеу".

Андреева Светлана Ивановна - "ЖББО жағдайындағы инклюзивтік теория және тәжірибе: жағдайы, мәселелері, болашағы" Өрлеу".

Альжанова Айнур Болатовна - "ЖББО жағдайындағы инклюзивтік теория және тәжірибе:жағдайы, мәселелері,болашағы" Өрлеу".

Алибаева Асемгуль Дауылбаевна -"Жалпы білім беру жүйесіндегі инклюзивтік теория және тәжірибе:жағдайы, мәселелері,болашағы" Өрлеу".

Жазғы кезеңде 6 педагог үшін біліктілікті арттыру курстарынан өту жоспарланған.

Мектепте педагогтардың біліктілігін арттырудың перспективалық жоспары әзірленді, курстардан өткендігі туралы сертификаттардың көшірмелері педагогтардың жеке істеріне тігіледі.

Қорытынды: Барлық мұғалімдер өз уақытында біліктілікті арттыру курстарынан өтеді.
 

Соңғы үш жылдағы өтілі бойынша педагогтар саны:

Мұғалімдердің жасы

2017-2018

2018-2019

2019-2020

Барлық мұғалімдер

50

50

51

5 жылға дейін

3

3

8

5 -10 жыл

8

7

7

10 – 20 жыл

11

12

19

20 - 30 жыл

19

19

15

30-дан жоғары

9

9

12

 

  Педагогтар мен қызметкерлердің жеке істері бар (кадрларды есепке алу бойынша жеке іс парағы, өтініш, Өмірбаян, еңбек шарты, білімі туралы дипломдардың куәландырылған көшірмелері, жұмысқа қабылдау туралы бұйрықтан үзінді, біліктілік санатын беру/растау туралы көшірмесі, курстардан өткендігі туралы куәліктердің көшірмелері).

                                 МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ӨЗДІГІНЕН БІЛІМ АЛУЫ.

   Кәсіби шеберлігін арттыруда мұғалімнің өздігінен білім алуы үлкен рөл атқарады. Мұғалімнің өз білімін жетілдіру тақырыптары мектептің әдістемелік тақырыбына, қолданылатын технологияларға сүйене отырып анықталады.

Тақырып бойынша жұмыс істеу мерзімі жеке анықталады. Әр мұғалімнің өзіндік білім беру тақырыбы бойынша жеке жұмыстың перспективалық жоспары, шығармашылық портфолио бар.

Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы бойынша жұмыс нәтижелерін мұғалімдер баяндама, дидактикалық материалдар, мақалалар түрінде ғылыми-әдістемелік журналдарда, БАҚ және мектеп, білім беру бөлімі сайтында ұсынады.

Мектепте мұғалімдердің өздігінен білім алуын жетілдіру бойынша жоспарлы жұмыс жүргізіледі: өздігінен білім алу жұмысын жоспарлау, педагогикалық тәжірибені жалпылау.

                          ОЗЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ЖАЛПЫЛАУ БОЙЫНША ЖҰМЫС.

Мұғалімдер жұмысының педагогикалық тәжірибесін жалпылау тәжірибені анықтау, зерделеу, қорыту және тарату бойынша жүйелі жұмысты талап етеді. Біздің мектепте ол келесі түрде өтеді:

• Өздігінен білім алу тақырыбы бойынша жинақталған материалдарды жүйелеу;

• Теориялық негіздемені, мұғалімнің жұмыс жүйесін сипаттауды, жұмыстың мазмұнын, нәтижелілігін қамтитын тәжірибені жазбаша баяндау. (брошюра, мақала, мақалалар жинағы, бейнефильмдер, электрондық құралдар және т. б.)

• Қосымшалар: мұғалімнің жұмыс тәжірибесі туралы мақалалар, сабақ әзірлемелері, сыныптан тыс іс – шаралар, ОӘК үлгілері, (диктант жинақтары, бақылау-өлшеу материалдары, сабақ жинақтары және т. б.)

• Әріптестерінің, оқушылардың, ата-аналардың пікірлері, аттестаттау комиссиясының қорытындылары.

Тәжірибені тарату.

• Жұмыс тәжірибесі бар брошюралар шығару.

• Бейне, слайдтық презентация.

•Семинарларда, конференцияларда мұғалімнің жұмыс тәжірибесімен материалдарды көрсету арқылы таныстыру.

• Шығармашылық есеп беру, конкурстарға, семинарларға, конференцияларға қатысу.

• ОТҮ технологияландыруды енгізу бойынша мұғалімдердің жұмыс тәжірибесін жалпылау бойынша жұмыс жүргізілді. Нормативтік-құқықтық құжаттар, эксперимент-мұғалімдердің сабақ жинақтары, аналитикалық анықтамалар, экспериментатор-мұғалімдердің күнделігі түріндегі есептер, эксперименттік және бақылау сыныптары оқушыларының оқу жетістіктерінің динамикасы кіретін брошюра жасалды.

Биылғы оқу жылында мұғалімдердің озық педагогикалық тәжірибесін жалпылау бойынша жұмыс жалғастырылды. Директор жанындағы кеңестерде, ӘБ отырыстарында мұғалімдер әріптестерімен өздерінің педагогикалық жетістіктерімен бөлісті.

Ағымдағы оқу жылында алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені жинақтауға өтініштер келесі педагогтерден түсті:

Р/С №

Т. А. Ә.

Пәні, лауазымы

БПҰ тақырыбы

1

Алибаева Асемгуль Даулбаевна

Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі

«Сын тұрғысынан ойлау әдістерін қазақ тілі сабақтарында тиімді қолдану»

 

2

Гладких Ирина Николаевна

Бастауыш сынып мұғалімі

«Көркем еңбек сабақтары арқылы бастауыш сынып оқушыларының сенсорлық дамуы»

3

Гамастинова Алиса Юрьевна

Бастауыш сынып мұғалімі

«Дамыта оқыту технологиясын қолдану арқылы математика сабақтарында топтық жұмыс»

4

Гребенюк Оксана Сергеевна

Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі

«Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқытудың тиімді әдістері"»

5

Жигулина Татьяна Дмитриевна

Бастауыш сынып мұғалімі

«Орыс тілі сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділігін дамыту"»

6

Андреева Светлана Ивановна

Математика мұғалімі

«Жазғы математикалық мектеп оқушылардың тұлғалық компитенцияларын дамыту және уәждеу тәсілі ретінде"»

7

Мельник Юлия Николаевна

Бастауыш сынып мұғалімі

«Орыс тілі сабақтарында ойын және оқу-танымдық іс-әрекет арқылы білім сапасын арттыру»

 

ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС ЖҮЙЕСІ.

Қызметтің негізгі бағыттары:

1. Кадрлармен жұмыс.

1.1. Біліктілікті арттыру.

1.2. Эксперименттік қызмет.

1.3. Жаңа келген педагогтармен жұмыс.

1.4. Педагогикалық қызметкерлерді аттестаттау.

1.5. Жұмыс тәжірибесін жалпылау және тарату.

2. Әдістемелік тақырып бойынша жұмыс.

2.1. Пән апталығы.

2.2. Тақырыптық педагогикалық кеңестер.

2.3. Әдістемелік кеңестер.

2.4. Мектеп әдістемелік бірлестігінің жұмысы

3. Бейіналды дайындық және бейінді оқыту.

4. Дарынды балалармен жұмыс.

Мектептегі әдістемелік жұмысты ұйымдастыру формалары.

Пәндік және тақырыптық курстар.

Пән мұғалімдерінің қалалық және облыстық семинарларына қатысу және өткізу.

Мектеп әдістемелік бірлестіктерінің жұмысы.

"Эврика" ШНОУ жұмысы.

ОППО бойынша брошюралар құру.

Ашық сабақтар мен сыныптан тыс іс-шаралар өткізу.

Ғылыми-практикалық конференцияларға қатысу.

Тақырыптық және проблемалық педагогикалық кеңестерді ұйымдастыру және өткізу.

Әдістемелік кеңестің жұмысы.

Педагогтердің өздігінен білім алу тақырыптарымен жұмысы.

Сабақтарға өзара қатысу және талдау.

"Практикадағы Рефлексия" бағдарламасы бойынша оқыту.

 

 1.Кадрлармен жұмыс.

1.1.Біліктілікті арттыру: қызметтің өзін-өзі бағалау және кәсіби құзыреттілікті арттыру бойынша педагогикалық кадрлармен жұмыс жүйесін жетілдіру.

1.2.Эксперименталды қызмет: эксперимент нәтижелерін мектеп педагогтарының практикалық қызметіне тарату.

1.3. Жаңадан келген педагогтармен жұмыс: Кәсіби құзыреттілік және әдістемелік дайындық деңгейін, жаңадан келген мұғалімдерді анықтау, әдістемелік көмек көрсету.

1.4. Педагогикалық қызметкерлерді аттестаттау: Кәсіби құзыреттілік деңгейінің сәйкестігін анықтау және педагогикалық қызметкерлердің біліктілік санатын арттыру үшін жағдай жасау.

1.5. Жұмыс тәжірибесін жалпылау және тарату: педагогтардың шығармашылық қызметінің нәтижелерін жалпылау және тарату, мұғалімдердің шығармашылық белсенділігін арттыру.

 

2. Әдістемелік тақырып бойынша жұмыс.

2.1. Пән апталығы: оқушылардың қызығушылығын дамыту және шығармашылық әлеуетін ашу.

2.2. Тақырыптық педагогикалық кеңестер: мектептегі білім беру үрдісінің мәселелерін анықтау, шешім табу, педагогикалық ұжым жұмысының қорытындысын шығару.

2.3. Әдістемелік кеңестер: ағымдағы оқу жылына арналған әдістемелік жұмыстың міндеттерін жүзеге асыру.

2.4.Әдістемелік бірлестіктердің жұмысы: оқытылатын пәндердің сапасын арттыру және мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігі мен әдістемелік дайындық деңгейін анықтау, мұғалімнің шығармашылық әлеуетін дамыту.

Қосымшалар:

Жаңартылған күні: 30.05.2020 19:57
Құрылған күні: 24.07.2020 13:24

Текст