Степногорск қаласының білім бөлімінің Ш. Уәлиханов атындағы № 8 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Біздің соцсеть

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына психологтың кеңестері

Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына психологтың кеңестері

 

Мектептегі оқудың бірінші жылы-бұл ата-аналардың өздері үшін өте қиын және маңызды кезең, өйткені дәл осы кезеңде ұзақ жылдар бойы баламен қарым-қатынас негіздері қаланды. Балаға көмек қажет, ал ата - аналарға шыдамдылық пен түсіністік қажет.

  1. Балада оның оқушы болуға деген ұмтылысын қолдаңыз. Баланы белсенді тыңдаңыз.

  2. Баламен мектепте кездескен ережелер мен нормаларды талқылаңыз. Олардың қажеттілігі мен орындылығын түсіндіріңіз.

  3. Мектепке барғаннан кейін сіздің балаңыздың өмірінде сізден гөрі беделді адам пайда болды. Бұл мұғалім. Бірінші сынып оқушысының мұғалім туралы пікірін құрметтеңіз.

  4. Бірінші сынып оқушысымен бірге күн тәртібін жасаңыз, оның сақталуын қадағалаңыз. Оқу-бұл оңай жұмыс емес.

  5. Сіздің балаңыз мектепке оқуға келді. Адам оқыған кезде, ол бірден жұмыс істемеуі мүмкін-бұл табиғи нәрсе. Баланың қателікке құқығы бар.

  6. Бірінші сынып оқушысына оның жетістікке жетуге деген ұмтылысын қолдау. Әр жұмыста оны мадақтайтын нәрсе табуды ұмытпаңыз.

  7. Әрине, баланы қабылдаңыз-оны әдемі, ақылды, қабілетті, жақсы оқушы, көмекші және басқалар үшін емес, сол үшін ғана сүйіңіз!

  9. Балаңыздың мүмкіндіктері мен қабілеттерін объективті түрде бағалаңыз: оны басқа балалармен салыстырмаңыз, өзге балалардың көзңнше ұрыспаңыз, Барлық мәселелерді бірігіп шешуге болады.

  11.Балаңызды күніне кем дегенде 4, немесе 8 рет құшақтаңыз. Сіз балаңызды құшақтап жатқанда, ол өзін қорғалған және сүйікті сезінеді. .

  12. Егер сіз баланың мінез-құлқында, оның тәрбиелік ісінде сізді бірдеңе мазалайтын болса, мұғалімнен немесе мектеп психологынан кеңес пен консультация сұраудан тартынбаңыз.

  Ата - ана болу-ерекше өнер.

 

 Ата-аналар өз баласын жақсы біледі, демек, егер ол оқуда қиындықтар туындаса, бірінші болып көмекке келе алады.

АТА-АНАЛАРҒА САБАҚТАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ БОЙЫНША ҰСЫНЫСТАР.

 

*Сабақ кезінде балаңыздың жалығуына жол бермеңіз. Егер бала оқуға қызығушылық танытса, онда ол жақсы үйренеді. Қызығушылық - бұл ең жақсы мотивация, ол балаларды нағыз шығармашылық тұлға етеді және оларға интеллектуалды іс-әрекеттен қанағаттану сезімін алуға мүмкіндік береді.

* Әр білімнің қажеттілігін көрсетуге тырысыңыз.

• Жаңа білімді бұрын білген, түсінгенмен байланыстыру.

* Жаттығуларды қайталаңыз. Баланың ақыл-ой қабілетінің дамуы уақыт пен тәжірибемен анықталады. Егер қандай да бір жаттығу сәтсіз болса, үзіліс жасаңыз, кейінірек оған оралыңыз немесе балаңызға жеңілірек нұсқаны ұсыныңыз.

* Жеткіліксіз жетістіктер мен шағын алға жылжу туралы шамадан тыс алаңдаушылық танытпаңыз.

* Шыдамды болыңыз, асықпаңыз, балаға зияткерлік мүмкіндіктерінен едәуір үлкен тапсырмалар бермеңіз.

* Баламен сабақтарда шара қажет. Егер бала бұралып, шаршап, ренжіген болса, оны жаттығуға мәжбүрлемеңіз. Баланың төзімділік шегін анықтауға тырысыңыз және әр уақытта сабақтың ұзақтығын өте қысқа уақытқа арттырыңыз.

* Жағымсыз бағалаудан аулақ болыңыз. Басқа балалармен салыстырғанда оның әлсіз жақтарын ешқашан баса айтпаңыз. Оның өз қабілеттеріне деген сенімін қалыптастырыңыз

* Баламен сабақты ауыр жұмыс ретінде қабылдамауға тырысыңыз, қарым-қатынас процесінен ләззат алыңыз, ешқашан әзіл сезімін жоғалтпаңыз.

  БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫСЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА ЖАДЫНАМА

 

1. Балада оның оқушы болуға деген ұмтылысын қолдаңыз. Сіздің мектеп істеріне және оның алаңдаушылығына деген шынайы қызығушылығыңыз, оның алғашқы жетістіктері мен мүмкін болатын қиындықтарға байыпты қарауыңыз бірінші сынып оқушысына оның жаңа ұстанымы мен қызметінің маңыздылығын растауға көмектеседі.

2. Баламен мектепте кездескен ережелер мен нормаларды талқылаңыз. Олардың қажеттілігі мен орындылығын түсіндіріңіз.

 3. Сіздің балаңыз мектепке оқуға келді. Адам оқыған кезде бірден бірдеңеге қол жеткізбеуі мүмкін, бұл табиғи нәрсе. Бала қателесуге құқылы.

4. Бірінші сынып оқушысымен бірге күнделікті режим жасаңыз, оның сақталуына көз жеткізіңіз.

5. Оқу дағдыларын игерудің бастапқы кезеңінде балада болуы мүмкін қиындықтарды жіберіп алмаңыз.

6. Бірінші сынып оқушысына оның жетістікке жетуге деген ұмтылысын қолдау. Әр жұмыста оны мадақтайтын нәрсе табуды ұмытпаңыз. Мадақтау және эмоционалды қолдау («Жарайсың!», «Сен өте жақсы жасадың!») Адамның интеллектуалды жетістіктерін едәуір арттыра алатынын ұмытпаңыз.

7. Егер сіз баланың мінез-құлқына, оның оқу істеріне қатысты бір нәрсе туралы алаңдасаңыз, мұғалімнен немесе мектеп психологынан кеңес пен консультация алуға болады.

8. Мектепке барғаннан кейін сіздің балаңыздың өмірінде сізден гөрі беделді адам пайда болды. Бұл мұғалім. Бірінші сынып оқушысының мұғалім туралы пікірін құрметтеңіз.

9. Оқу қиын және жауапты жұмыс. Мектепке кіру баланың өмірін айтарлықтай өзгертеді, бірақ ол оны әртүрліліктен, қуаныштан, ойыннан айырмауы керек. Бірінші сынып оқушысының ойын әрекетіне уақыты жеткілікті болуы керек.

Жаңартылған күні: 16.09.2020 15:21
Құрылған күні: 16.09.2020 15:21

Текст