Текст
Оқу-тәрбие үрдісінің табысты өтуі үшін аса қажетті есте сақтаудың, зейіннің, ойлаудың когнитивтік танымдық процестерінің тиімділік деңгейін арттыру мақсатында педагог-психолог Е. Қанаева 3-б сынып оқушыларымен олардың қалыптасу деңгейі, білім беру сапасына, өміріне және болашағына рөлі мен әсері туралы объективті түсініктерге ықпал ететін кезекті дамыту сабағы-практикум өткізді. Онда оқушылар танымдық процестерді дамытудың әртүрлі әдістерімен қарулануға, олардың тиімділігіне көз жеткізуге, оқуда және жалпы өмірде пайдалану мақсатында өзін-өзі тексеру, интроспекция және сапалы рефлексия дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік алды.