Бекітемін
Ш. Уәлиханов атындағы
№ 8 ЖББМ басшысы
С.М. Журина _________
«___»___________ 2025ж.
2025-2026 оқу жылынын
Степногорск қаласының Шоқан Уәлиханов атындағы
КММ-нің № 8 жалпы орта білім беретін мектебінің педагог-психологтың жұмыс
жоспары.
Педагог-психолог қызметінің мақсаты:
білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіптік білім беру траекториясын саналы түрде таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру.
Педагог-психолог қызметінің міндеттері:
|
|
|
Қызмет бағыты |
Жұмыс тобы |
Орындау мерзімі |
Аяқтау нысаны |
|
Орындау туралы белгі
|
|
|
"Өркен" диагностикалық базасымен таныстыру
|
Ұйымдастыру-әдістемелік бағыты |
Оқушылар 1-11 сыныптар |
Тамыздың төртінші аптасы |
Нормативтік құжаттама папкасын қалыптастыру |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Бекітілген психодиагностикалық құралдар Банкі |
|
|
Жоспарлау |
Ұйымдастыру-әдістемелік бағыты |
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметі ППСҚ |
Тамыздың төртінші аптасы |
Жұмыс жоспары оқу жылына |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
|
|
|
Ата-аналарды хабарландыру |
Консультативтік бағыт |
Оқушылардың ата-аналары 1-Асынып 1-Б сынып 1-В сынып 1-Г сынып |
Тамыздың төртінші аптасы |
Бірыңғай ақпараттандыру парағы ППСҚ келісімдері ата-анадан
|
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
|
Ақпараттандыру ата-аналар
(ата-аналарды хабардар ету өзгерістер туралы SPPS қызметінде № 92 тармаққа сәйкес 29.04.2025 ж.) |
Консультативтік бағыт |
Оқушылардың ата-аналары
|
Қыркүйектің бірінші аптасы |
Бейне үндеу ата-аналардың чаттарында БАҚ-та жариялау |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Хаттама Тіркеу |
|
|
Жалпы мектептік ата-аналар жиналысы (ата-аналарды хабардар ету өзгерістер туралы ППСҚ қызметінде № 92 тармаққа сәйкес 29.04.2025ж.) Серіктестікті жандандыру отбасылар мен мектептер |
Консультативтік бағыт |
Оқушылардың ата-аналары |
Қыркүйектің бірінші аптасы |
Хаттама БАҚ-та жариялау сілтеме |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Хаттама Тіркеу |
|
|
ҰСЫНЫСТАР ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫСЫНЫҢ АТА-АНАСЫНА |
Психологиялық-педагогикалық ағарту |
Оқушылардың ата-аналары 1-А сынып 1-B сыныбы |
Қыркүйектің бірінші аптасы |
Түр-өтініш Әзірлеу Хаттама БАҚ-та жариялау |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Әзірлеу Хаттама Журналда тіркеу
|
|
7 |
Ұсыныстар ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ БЕСІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫСЫНЫҢ АТА-АНАСЫНА |
Психологиялық-педагогикалық ағарту |
5 сыныптардын ата-аналары
|
Қыркүйектің екінші аптасы |
Түр-өтініш БАҚ-та жариялау Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Әзірлеу Хаттама Журналда тіркеу |
|
8 |
ТӘРБИЕНІҢ БЕС НЕГІЗГІ ҚАҒИДАСЫ Ата-анасына ПСИХОЛОГТАН |
Психологиялық-педагогикалық ағарту |
Оқушылардың ата-аналары 1-11 сыныптар (жалпы) |
Қыркүйектің үшінші аптасы |
Түр-өтініш БАҚ-та жариялау Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Әзірлеу Хаттама Журналда тіркеу |
|
9 |
Е. Екжанованың диагностикалық-болжамдық скринингі |
Диагностикалық бағыт |
Оқушылар 1-А сынып 1-Б сынып 1-В сыныпқа 1-Г сынып (жалпы) |
Төртінші қыркүйек аптасы |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Тіркеу журналда |
|
10 |
Д. Олвеус "Буллинг" "Өркен" Сауалнамасы |
Диагностикалық бағыт |
Оқушылар 5-11 сыныптар (жалпы) |
Қыркүйек |
Талдамалық анықтама Педагог-психолог Е. Қанаева |
Диагностикалық материалды жинау Әлеуметтік. педа: Ю. А. Мельник Е. А Душкина |
Тіркеу журналда |
|
11 |
Проективті әдістеме "Ағаштағы адамдар "(Д. Лампен) "Өркен" |
Диагностикалық |
Оқушылар 2 сыныптар 3 сыныптар 4 сыныптар (жалпы) |
Қыркүйек |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Әзірлеу Хаттама Журналда тіркеу |
|
12 |
Психологиялық практикум "МЕН БЕСІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫСЫМЫН" |
Алдын алу және ағарту |
Оқушылар 5-А сынып 5-Б сынып 5-В сынып 5-Г сынып (жалпы) |
Қазан айының 1 аптасы |
Әзірлеу Хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Тіркеу журналда |
|
13 |
Экспресс-әдістеме "Мазасыздық деңгейін зерттеу бесінші сынып оқушыларының бейімделу кезеңі "(о. Хмельницкая) " Өркен |
Диагностикалық бағыт |
Оқушылар 5-А сынып 5-Б сынып 5-В сынып 5-Г сынып (жалпы) |
Қазан айының 1 аптасы |
Талдамалық анықтама Пән мұғалімдеріне, сынып жетекшісіне ұсыныстар |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Тіркеу журналда |
|
14 |
"Термометр" проективті әдістемесі (Н. п. фетискин бойынша) |
Диагностикалық бағыт |
Оқушылар 5-А сынып 5-Б сынып 5-В сынып 5-Г сынып (жалпы |
Қазан айының 1 аптасы |
Талдамалық анықтама Пән мұғалімдеріне, сынып жетекшісіне ұсыныстар |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Тіркеу журналда |
|
15 |
ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ ҰСЫНЫСТАРЫ-БЕСІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА |
Алдын алу және ағарту |
Оқушылардың ата-аналары 5 сынып (жалпы) |
Екінші қазан аптасы |
Бейне үндеу
Даму. Хаттама БАҚ-та жариялау Сілтеме . |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Тіркеу журналда |
|
16 |
Педагог психологтың ұсыныстары БАЛА ЖӘНЕ БӘСЕКЕЛЕСТІК – САЛАУАТТЫ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫҢ ШЕГІ |
Алдын алу және ағарту |
Оқушылардың ата-аналары 1-11 жалпы |
Екінші қазан аптасы |
Бейне-үндеу ата-аналардың чаттарында Әзірлеу хаттама Жарияланымдар БАҚ-та сілтеме |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Хаттама Журналда тіркеу |
|
17 |
ОНЫНШЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ ҰСЫНЫСТАРЫ |
Алдын алу және ағарту |
Оқушылар 10-А класса 10-Б класса 10-В класса (жалпы) |
Екінші қазан аптасы |
Бейне-үндеу ата-аналардың чаттарында Әзірлеу хаттама Жарияланымдар БАҚ-та сілтеме |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Хаттама Журналда тіркеу |
|
18 |
ҰСЫНЫСТАР ПСИХОЛОГ ЖАСӨСПІРІМГЕ ҚОРҚЫТУДАН АМАН ҚАЛҒАНДАРҒА |
Алдын алу және ағарту |
Оқушылар азап шегушілер қорқыту көріністерінен 5-11 сыныптар |
Үшінші қазан аптасы |
Бейне-үндеу ата-аналардың чаттарында Әзірлеу хаттама Жарияланымдар БАҚ-та сілтеме |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Хаттама Журналда тіркеу |
|
19 |
«МЕНІҢ БАЛАМ-БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫСЫ» немесе «БЕЙІМДЕЛУ ҚИЫНДЫҚТАРЫ БІРГЕ ШЕШІЛЕДІ» |
Алдын алу және ағарту |
Оқушылардың ата-аналары 1-А сынып 1-Б сынып 1 В сынып 1-Г сынып (жалпы) |
Үшінші қазан аптасы |
Бейне-үндеу ата-аналардың чаттарында Әзірлеу хаттама Жарияланымдар БАҚ-та сілтеме |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Хаттама Журналда тіркеу |
|
20 |
Психологиялық практикум "МЕНІҢ БАЛАМ –БЕСІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫСЫ" немесе «БЕЙІМДЕЛУ ҚИЫНДЫҚТАРЫ БІРГЕ ШЕШІЛЕДІ» |
Алдын алу және ағарту |
Оқушылар 5-А сынып 5-Б сынып 5-В сынып 5-Г сынып (жалпы |
Демалыс кезеңі |
Бейне-үндеу ата-аналардың чаттарында Әзірлеу хаттама Жарияланымдар БАҚ-та сілтеме |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
21 |
Проективті әдістеме "Адам баласы бар ағаш " "Өркен" |
Диагностикалық бағыт |
Оқушылар 1 сыныптар (жалпы) |
Қазан |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
22 |
Жедел сауалнама зорлық-зомбылықты анықтау бойынша "Өркен" |
Диагностикалық |
Оқушылар 2-4 сыныптар (жалпы)
|
Қазан |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Хаттама Журналда тіркеу |
|
23 |
Жедел сауалнама зорлық-зомбылықты анықтау бойынша "Өркен |
Диагностикалық |
Оқушылар 5-11 сыныптар (жалпы) |
Қазан |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Хаттама Журналда тіркеу |
|
24 |
"Балалардың мектепке әлеуметтік-психологиялық бейімделуін сараптамалық бағалау схемасы" (В. И. Чирков,О. Л. Соколова, О. В. Сорокина) |
Аналитикалық бағыт |
Ата-аналар сынып жетекшілері 1-4 сыныптар (жалпы) |
Қазан |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
25 |
Әдістеме жалғыздықтың субъективті сезім деңгейін диагностикалау Д. Рассел мен М. Фергюсон "Өркен" |
Диагностикалық бағыт |
Оқушылар 10-11 сыныптар (жалпы) |
Қазан |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
26 |
Жеке сабақтар |
Түзету-дамыту |
Оқушылар ерекше білім беру қажеттіліктері бар |
Қараша Аптасына 1 рет |
Түзету бағдарламасы (ПМПК қорытындылары негізінде (педагог-психологтың арнайы көмегі) |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
27 |
АТА-АНАЛАРҒА ПСИХОЛОГТЫҢ ҰСЫНЫСТАРЫ АЛДЫН АЛУ БОЙЫНША Қорқыту |
Профилактикалық бағыт |
Оқушылардың ата-аналары 5-11 сыныптар |
Демалыс кезеңі |
Бейне-үндеу ата-аналардың жұмыс чаттарына БАҚ-та жариялау Сілтеме |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Хаттама Журналда тіркеу |
|
28 |
ПЕДАГОГТАРҒА ПСИХОЛОГТЫҢ ҰСЫНЫСТАРЫ ҚОРҚЫТУДЫҢ АЛДЫН АЛУ БОЙЫНША |
Профилактикалық бағыт |
Пән мұғалімдері Сынып жетекшілері |
Демалыс кезеңі |
Бейне-үндеу ата-аналардың жұмыс чаттарына БАҚ-та жариялау Сілтеме |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Хаттама Журналда тіркеу |
|
29 |
ОҚУШЫЛАРҒА ПСИХОЛОГТЫҢ ҰСЫНЫСТАРЫ ҚОРҚЫТУДЫҢ АЛДЫН АЛУ БОЙЫНША |
Профилактикалық бағыт |
Оқушылар 5-11 сыныптар (жалпы) |
Демалыс кезеңі |
Бейне-үндеу ата-аналардың жұмыс чаттарына БАҚ-та жариялау Сілтеме |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Хаттама Журналда тіркеу |
|
30 |
Психологиялық практикум "МЕН ӨЗІМДІ ТАНИМЫН!» |
Профилактикалық бағыт |
Оқушылар 7- А сынып 7- Б сынып 7- В сынып 7-Г сынып (жалпы) |
Қарашаның екінші аптасы |
Әзірлеу, хаттама БАҚ-та жариялау |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
31 |
"Жасөспірімнің психикалық жай-күйін өзін-өзі бағалау" Сауалнаманы өзгерту Г. Эйзенка |
Диагностикалық бағыт |
Оқушылар 7- Асынып 7-Б сынып 7- В сынып 7-Г сынып (жалпы) |
Қарашаның екінші аптасы |
Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
32 |
Психологиялық практикум "Мен өзімді танимын!» |
Профилактикалық бағыт |
Оқушылар 8- А сынып 8-Б сынып 8- В сынып 8-Г сынып (жалпы |
Қарашаның үшінші аптасы |
Әзірлеу, хаттама БАҚ-та жариялау |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
33 |
"Жасөспірімнің психикалық жай-күйін өзін-өзі бағалау" Сауалнаманы өзгерту Г. Эйзенка |
Диагностикалық бағыт |
Оқушылар 8- А сынып 8- Б сынып 8- В сынып 8-Г сынып (жалпы) |
Қарашаның үшінші аптасы |
Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
34 |
Психологиялық практикум "Мен өзімді танимын!» |
Профилактикалық бағыт |
Оқушылар 9-А сынып 9-Б сынып 9- В сыныпқа 9- Г сынып (жалпы) |
Қарашаның төртінші аптасы |
Әзірлеу, хаттама БАҚ-та жариялау |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
35 |
"Жасөспірімнің психикалық жай-күйін өзін-өзі бағалау" Сауалнаманы өзгерту Г. Эйзенка |
Диагностикалық бағыт |
Оқушылар 9- А сынып 9-Б сынып 9- В сынып 9- Г сынып (жалпы) |
Қарашаның төртінші аптасы |
Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
36 |
Жеке сабақтар |
Түзету-дамыту |
Оқушылар ерекше білім беру қажеттіліктері бар |
Қараша Аптасына 1 рет |
Түзету бағдарламасы (ПМПК қорытындылары негізінде (педагог-психологтың арнайы көмегі) |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
37 |
Жеке жұмыс бірге ғаламдық позициялау жүйесі терең диагностика "Өркен" әдістемесі (инд. әңгімелер, сынып жетекшілерінің ұсыныстары, пән мұғалімдері, ата-аналар) терең диагностика "Өркен" әдістемесі |
Диагностикалық профилактикалық бағыт |
1-11 сыныптар тәуекел тобындағы оқушылар санаты |
Қараша Айына 2 рет |
Хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
38 |
Психологиялық практикум "МЕНІҢ ТАҢДАУЫМ – 1"
(саналы таңдауды қалыптастыруға, болашақтың болашағын бағалауға жәрдемдесу) |
Ағарту |
Оқушылар 9- А сынып 9-Б сынып 9- В сынып 9- Г сынып (жалпы) |
Желтоқсанның бірінші аптасы |
Әзірлеу, хаттама БАҚ-та жариялау |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
39 |
Профилактикалық-мотивациялық рефлексия жасөспірімдерге арналған "ЕРЕСЕК БОЛУ......" |
Психологиялық-педагогикалық ағарту |
Оқушылардың ата-аналары 7-9 сыныптар (жалпы) |
Желтоқсанның бірінші аптасы |
Түр-өтініш БАҚ-та жариялау Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Әзірлеу Хаттама Тіркеу журналда |
|
40 |
Психологиялық практикум "МЕНІҢ ТАҢДАУЫМ – 2"
(саналы таңдауды қалыптастыруға, болашақтың болашағын бағалауға жәрдемдесу) |
Профилактикалық бағыт |
Оқушылар 9- А сынып 9-Б сынып 9- В сынып 9- Г сынып (жалпы) |
Ақпанның екінші аптасы |
Әзірлеу, хаттама БАҚ-та жариялау сілтеме |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
41 |
Психологиялық практикум "Басымдықтар. РӨЛІ МЕН ӘСЕРІ БОЛАШАҚТЫҢ БОЛАШАҒЫ ҮШІН"
(басымдықтарды қалыптастыруға, саналы таңдауға, болашақтың болашағын бағалауға жәрдемдесу) |
Ағарту |
Оқушылар 9- А сынып 9-Б сынып 9- В сынып 9- Г сынып 10-А сынып 11-А сынып (жалпы) |
желтоқсанның үшінші / төртінші аптасы |
Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
42 |
Әдістеме құндылық бағдарлары М. Рокич |
Диагностикалық профилактикалық бағыт |
Оқушылар 9- А сынып 9-Б сынып 9- В сынып 9- Г сынып 10-А сынып 11-А сынып (жалпы) |
Наурыздың төртінші аптасы |
Талдамалық анықтама Ұсыныстар Басшыға, оқушыларға, ата-аналарға |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
43 |
Жеке сабақтар |
Түзету-дамыту |
Оқушылар ерекше білім беру қажеттіліктері бар |
Желтоксан айында бір рет |
Түзету бағдарламасы (ПМПК қорытындылары негізінде (педагог-психологтың арнайы көмегі) |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
44 |
Жеке жұмыс бірге ғаламдық позициялау жүйесі терең диагностика "Өркен" әдістемесі (инд. әңгімелер, сынып жетекшілерінің ұсыныстары, пән мұғалімдері, ата-аналар) |
Диагностикалық профилактикалық бағыт |
1-11 сыныптар тәуекел тобындағы оқушылар санаты |
Желтоксан айында екі рет |
Хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
45 |
Профилактикалық-мотивациялық рефлексия жасөспірімдерге арналған "МЕН ҮШІН БОСТАНДЫҚ – Бұл..."
Жасөспірімдер тәуекелдерінің кең спектрінің алдын алу Саналы ұстанымды қалыптастыру |
Психологиялық-педагогикалық ағарту |
Оқушылар 7-11 сыныптар (жалпы) |
Демалыс кезеңі |
Түр-өтініш БАҚ-та жариялау Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Әзірлеу Хаттама Тіркеу журналда |
|
46 |
Психологиялық практикум "ҚАЗІРГІ СЦЕНАРИЙ ЖӘНЕ БОЛАШАҚТЫҢ БОЛЖАМЫ"
(қалыптастыру ата-ана құзыреттілігі отбасының бейімделуге психологиялық дайындығы мәселелерінде жасөспірімнің әлеуметтенуі, жасөспірімнің психологиялық ерекшеліктері, әлеуетті болжамды ескере отырып, салауатты көзқарастар мен отбасылық тәрбиенің тәрбиелік тәсілдерін қалыптастыру) |
Ағарту |
Оқушылардың ата-аналары 1-2 сыныптар |
Жыл бойы (сынып жетекшісінің өтініші бойынша) |
Жарияланымдар БАҚ-ТА сілтеме |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
47 |
Психологиялық практикум "МЕН ЖӘНЕ БАСҚАЛАР"
(эмоционалды интеллектті, тұлғааралық қарым-қатынасты дамыту дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету, коммуникативті қателерді түзету, қорқытудың алдын алу) |
Алдын алу және ағарту |
Оқушылар 6- А сынып 6-Б сынып 6-В сынып 6-Г сынып (жалпы) |
Қаңтардың екінші аптасы |
Әзірлеу, хаттама БАҚ-та жариялау сілтеме |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
48 |
Профилактикалық-мотивациялық рефлексия "Мен және басқалар"
(әлеуметтену дағдыларын қалыптастыру, қорқытудың, кибербуллингтің алдын алу) |
Психологиялық-педагогикалық ағарту |
Оқушылар 7-11 сыныптар (жалпы) |
Қаңтардың үшінші аптасы |
Түр-өтініш БАҚ-та жариялау Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Әзірлеу Хаттама Тіркеу журналда |
|
49 |
"КИБЕРБУЛЛИНГ – ТӘУЕКЕЛДЕР ЖӘНЕ АЛДЫН АЛУ" |
Алдын алу |
Оқушылардың ата-аналары 1-11 сыныптар (жалпы) |
Қаңтардың төртінші аптасы |
Түр-өтініш БАҚ-та жариялау Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Әзірлеу Хаттама Тіркеу журналда |
|
50 |
Жеке сабақтар |
Түзету-дамыту |
Оқушылар ерекше білім беру қажеттіліктері бар |
Қаңтар айында бір рет |
Түзету бағдарламасы (ПМПК қорытындылары негізінде (педагог-психологтың арнайы көмегі) |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
51 |
Жеке жұмыс МЖӘ-мен терең диагностика "Өркен" әдістемесі (инд. әңгімелер, сынып жетекшілерінің ұсыныстары, пән мұғалімдері, ата-аналар) |
Диагностикалық профилактикалық бағыт |
1-11 сыныптар тәуекел тобындағы оқушылар санаты |
Қаңтар айында екі рет |
Хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
52 |
Ережелер ҚАУІПСІЗ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ |
Профилактикалық бағыт |
Оқушылар 5-8 сыныптар (жалпы) |
Ақпаннын екінші аптасы |
Түр-өтініш БАҚ-та жариялау Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Әзірлеу Хаттама Тіркеу журналда |
|
53 |
Психологиялық практикум "МІНЕЗ ЖӘНЕ ТЕМПЕРАМЕНТ-МАМАНДЫҚ ТАҢДАУҒА ӘСЕРІ" |
Ағарту |
Оқушылар 9-А сынып 9-Б сынып 9-В сынып 9-Гсынып 10-А сынып 11-А сынып (жалпы) |
Ақпаннын екінші аптасы |
Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
54 |
Мазасыздық деңгейін анықтаудың жедел әдістемесі (Хмельницкая О.) "Өркен" |
Диагностикалық |
Оқушылар 6 сыныптар (жалпы) |
Ақпан |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
56 |
Жеке сабақтар |
Түзету-дамыту |
Оқушылар ерекше білім беру қажеттіліктері бар |
Ақпан айында бір рет |
Түзету бағдарламасы (ПМПК қорытындылары негізінде (педагог-психологтың арнайы көмегі) |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
57 |
Жеке жұмыс бірге ғаламдық позициялау жүйесі терең диагностика "Өркен" әдістемесі (инд. әңгімелер, сынып жетекшілерінің ұсыныстары, пән мұғалімдері, ата-аналар) |
Диагностикалық профилактикалық бағыт |
Тәуекел тобындағы оқушылар санаты 1-11 сыныптар |
Ақпан айында екі рет |
Хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
58 |
Психологиялық практикум "Өзін-өзі бағалау Тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтаудағы рөлі. Әсері кәсіби болжамға" |
Ағарту |
Оқушылар 9-А сынып 9-Б сынып 9-В сынып 9-Гсынып 10-А сынып 11-А сынып (жалпы) |
Наурыздың бірінші аптасы
|
Әзірлеу, хаттама әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
59 |
ЖАСӨСПІРІМ ЖӘНЕ ЗАҢ |
Алдын алу және ағарту |
Оқушылар 5-9 сыныптар (жалпы) |
Наурыздың екінші аптасы |
Түр-өтініш БАҚ-та жариялау Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Әзірлеу Хаттама Тіркеу журналда |
|
60 |
КҮЙІП ҚАЛУДЫҢ АЛДЫН АЛУ ҰСЫНЫСТАР ПСИХОЛОГ ПЕДАГОГТАРҒА |
Алдын алу және ағарту |
Педагогтар (жалпы) |
Наурыздың үшінші аптасы (жыл бойы сұраныс бойынша) |
Түр-өтініш БАҚ-та жариялау Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
61 |
"Жалғыздық" Сауалнамасы (С. Г. Корчагина) "Өркен" |
Диагностикалық |
Оқушылар 5-9 сыныптар (жалпы) |
Наурыз |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
62 |
Жеке сабақтар |
Түзету-дамыту |
Оқушылар ерекше білім беру қажеттіліктері бар |
Наурыз айында бір рет |
Түзету бағдарламасы (ПМПК қорытындылары негізінде (педагог-психологтың арнайы көмегі) |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
63 |
Жеке жұмыс бірге ҒПЖ терең диагностика "Өркен" әдістемесі (инд. әңгімелер, сынып жетекшілерінің ұсыныстары, пән мұғалімдері, ата-аналар) |
Диагностикалық профилактикалық бағыт |
Тәуекел тобындағы оқушылар санаты 1-11 сыныптар |
Наурыз айында екі рет |
Хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
64 |
Психологиялық практикум "ТАБЫСҚА ЖЕТУ ЖОЛЫ НЕМЕСЕ ТҮЛЕК ЖАҚСЫ БОЛАДЫ -1!»
(оқушылардың қорытынды аттестаттауға психологиялық дайындығын қалыптастыруға жәрдемдесу) |
Алдын алу және ағарту |
Оқушылар 9-А сынып 9-Б сынып 9-В сынып 9-Гсынып 10-А сынып 11-А сынып (жалпы) |
Сәуірдің бірінші және екінші аптасы |
Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
65 |
Психологиялық практикум "ТАБЫСҚА ЖЕТУ ЖОЛЫ НЕМЕСЕ ТҮЛЕК ЖАҚСЫ БОЛАДЫ -2!»
(оқушылардың қорытынды аттестаттауға психологиялық дайындығын қалыптастыруға жәрдемдесу) |
Алдын алу және ағарту |
Оқушылар 9-А сынып 9-Б сынып 9-В сынып 9-Гсынып 10-А сынып 11-А сынып (жалпы) |
Сәуірдің үшінші және төртінші аптасы |
Түр-өтініш БАҚ-та жариялау Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
66 |
Психологиялық семинарлар циклі "ӨЗІҢДІ БІЛ"
(танымдық процестердің сапасын жақсартуға ықпал ету (есте сақтау, зейін, ойлау) |
Түзету- дамыту |
Оқушылар 4-А сынып 4-Б сынып 4-В сынып 4-Гсынып (жалпы) |
Сәуірдің үшінші және төртінші аптасы |
Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
67 |
Жеке сабақтар |
Түзету- дамыту |
Оқушылар ерекше білім беру қажеттіліктері |
Сәуір айында жұмасына бір рет |
Түзету бағдарламасы (ПМПК қорытындылары негізінде (педагог-психологтың арнайы көмегі) |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
68 |
Жеке жұмыс бірге ҒПЖ терең диагностика "Өркен" әдістемесі (инд. әңгімелер, сынып жетекшілерінің ұсыныстары, пән мұғалімдері, ата-аналар) |
Диагностикалық профилактикалық бағыт |
тәуекел тобындағы оқушылар санаты 1-11 сыныптар |
Сәуір айында жұмасына екі рет |
Хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
69 |
ҰСЫНЫСТАР ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ ТҮЛЕКТЕРГЕ ЖӘНЕ АУЫСУ ЕМТИХАНДАРЫН ТАПСЫРАТЫН ОҚУШЫЛАРҒА |
Профилактикалық |
Оқушылар 9, 11 сыныптар және ауысу емтихандарын тапсыратын оқушылар |
Мамырдың 1 аптасы |
Бейне үндеу Оқушылардың чаттарына БАҚ-та жариялау сілтеме Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
70 |
ҰСЫНЫСТАР ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ ПӘН МҰҒАЛІМДЕРІНЕ |
Профилактикалық |
Пән мұғалімдері 9, 11 сыныптар және сыныптар ауысу емтихандарымен |
Мамырдың 2 аптасы |
Бейне үндеу Оқушылардың чаттарына БАҚ-та жариялау сілтеме Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
71 |
ҰСЫНЫСТАР ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ АТА-АНАЛАРҒА |
Профилактикалық |
Пән мұғалімдері 9, 11 сыныптар және сыныптар ауысу емтихандарымен |
Мамырдың 3 аптасы |
Бейне үндеу Оқушылардың чаттарына БАҚ-та жариялау сілтеме Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
72 |
ҰСЫНЫСТАР ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ ТҮЛЕКТЕРГЕ |
Профилактикалық |
Пән мұғалімдері 9, 11 сыныптар және сыныптар ауысу емтихандарымен |
Мамырдың 4 аптасы |
Бейне үндеу Оқушылардың чаттарына БАҚ-та жариялау сілтеме Әзірлеу, хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
73 |
Жеке сабақтар |
Түзету-дамыту |
Оқушылар ерекше білім беру қажеттіліктері |
Мамыр айында жұмасында бір рет |
Түзету бағдарламасы (ПМПК қорытындылары негізінде (педагог-психологтың арнайы көмегі) |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
74 |
Жұмысты талдау психологиялық қызмет қызметінің бағыттары бойынша кезең ішінде (тоқсан / жартыжылдық / оқу жылы) |
Ұйымдастыру-әдістемелік бағыты |
Білім беру процесінің барлық қатысушылары |
Мамыр |
Есеп |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
75 |
Жеке кеңес беру |
Консультативтік бағыт |
Оқушылардың ата-аналары 1-11 сыныптар |
Жыл бойы (ата-ананың өтініші бойынша басшының класы, нәтижелері бойынша лауазымдық нұсқаулық) |
Хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
76 |
Жеке кеңес беру |
Консультативтік бағыт |
Сынып жетекшілері Пән мұғалімдері 1-11 сыныптар |
Жыл бойы (сұрау салудың болуы бойынша және нәтижелеріне лауазымдық нұсқаулық) |
Хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
77 |
Жеке кеңес беру |
Консультативтік бағыт |
Оқушылар 1-11 сыныптар |
Жыл бойы, Сұрау салудың болуы және нәтижелері бойынша лауазымдық нұсқаулық (ата-анасының инд. келісімі болған жағдайда) |
Хаттама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
78 |
Алдын алу бойынша кеңестер құқық бұзушылықтар және қылмыстар |
Алдын алу |
Білім беру процесіне қатысушылар |
Жыл бойы (сұраныс, сұраныс бойынша) |
Хаттама сараптамалық бағалау |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
79 |
Өңдеу Психодиагностика нәтижелері
(талдау және бағалау) |
Ұйымдастыру-әдістемелік бағыты |
Оқушылар 1-11 сыныптар (жалпы) |
Жыл бойы |
Қорытындылар, анықтамалар хаттама ұсыныстар (сынып жетекшісінің қолында |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
80 |
Сөз сөйлеулер педагогикалық кеңестерде және әдістемелік кеңестерде
(психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің негізгі бағыттары мәселелерінде педагогтердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру) |
Ағарту |
Білім беру процесіне қатысушылар |
Жыл бойы |
Хаттама, әзірлеу |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
81 |
Жұмысқа қатысу педагог-психологтардың қалалық әдістемелік бірлестігі
(кәсіби құзыреттілікті жетілдіру негізгі бағыттар мәселелерінде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, (проф. қоғамдастық жұмысына қатысу) |
Өзін-өзі тәрбиелеу |
Қаланың және кенттердің педагог-психологтары
|
Жыл бойы |
Хаттама, әзірлеу |
Жетекшісі қалалық әдістемелік бірлестік, педагог-психолог Е. Қанаева |
Тіркеу журналда, проф. аттестаттау портфолиосын қалыптастыру |
|
82 |
Біліктілікті арттыру
(өту біліктілік курстары) |
Өзін-өзі тәрбиелеу |
Педагог-психолог |
Жыл бойы |
Сертификат аяқталуы туралы |
Оқыту ұйымы |
"Устаз" білім беру базасына енгізу
|
|
83 |
Жарияланымдар
(педагогикалық тәжірибені тарату) |
Өзін-өзі тәрбиелеу және ағарту |
Педагог-психолог |
Жыл бойы |
Сертификат аяқталуы туралы |
Ресми баспа басылымы |
"Устаз" білім беру базасына енгізу
|
|
84 |
Ата - аналарға арналған психологиялық клубтың жұмысына қатысу |
Профилактикалық Ағарту |
Оқушылардың ата-аналары 1-11 сыныптар (клуб мүшелері) |
Жоспар бойынша |
Хаттама БАҚ-та жариялау сілтеме |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
85 |
Психология онкүндігі |
Ағартушылық Консультативтік Профилактикалық |
Ата-аналар, оқушылар, педагогтар |
Жоспар бойынша білім беру ұйымы |
Жоспарлау және бекіту іс-шаралар Жарықтандыру әлеуметтік. желілер сілтеме
есеп |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
Оқушылардың терең диагностикасы Жаһандық позициялау жүйесі "ӨРКЕН" ӘДІСТЕМЕСІ |
|||||||
|
1 |
"Отбасы суреті" проективті әдістемесі |
Диагностикалық |
Оқушылар 1-4 сыныптар |
Анықтау фактісі бойынша (жыл бойы) |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
2 |
Аяқталмаған ұсыныстар әдістемесі |
Диагностикалық |
Оқушылар 3-11 сыныптар |
Анықтау фактісі бойынша (жыл бойы) |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
3 |
"Жаңбырдағы адам" проективті әдістемесі |
Диагностикалық |
Оқушылар 5-7 сыныптар |
Анықтау фактісі бойынша (жыл бойы) |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
4 |
"Білім беру ортасындағы тұлғааралық қатынастардың сапасы" сауалнамасы (Г. Кожухарь ) |
Диагностикалық |
Оқушылар 5-9 сыныптар |
Анықтау фактісі бойынша (жыл бойы) |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
5 |
"Жаңбырдағы адам" проективті әдістемесі, |
Диагностикалық |
Оқушылар 8-9 сыныптар |
Анықтау фактісі бойынша (жыл бойы) |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
6 |
Бектің үмітсіздік шкаласы |
Диагностикалық |
Оқушылар 8-9 сыныптар |
Анықтау фактісі бойынша (жыл бойы) |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
7 |
Білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігіне әсер ететін жағымсыз факторларды анықтау (и. А. Баева) |
Диагностикалық |
Оқушылар 8-9 сыныптар |
Анықтау фактісі бойынша (жыл бойы) |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
8 |
"Жоқ жануар" проективті әдістемесі, |
Диагностикалық |
Оқушылар 10-11 сыныптар |
Анықтау фактісі бойынша (жыл бойы) |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
9 |
Бектің үмітсіздік шкаласы |
Диагностикалық |
Оқушылар 10-11 сыныптар |
Анықтау фактісі бойынша (жыл бойы) |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
10 |
Дұшпандық диагностикасы шкала У. Кук және Д. Медлей, |
Диагностикалық |
Оқушылар 10-11 сыныптар |
Анықтау фактісі бойынша (жыл бойы) |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
11 |
Розенбергтің өзін-өзі бағалау шкаласы |
Диагностикалық |
Оқушылар 10-11 сыныптар |
Анықтау фактісі бойынша (жыл бойы) |
Талдамалық анықтама |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
12 |
Балалардағы суицид қаупінің болжамды кестесі (А. Н. Волкова) |
Аналитикалық |
Оқушылар 1-4 сыныптар |
Жыл бойы (қосымша ақпарат көздерінен алынған лауазымдық нұсқаулықтар мен ақпараттың нәтижелері бойынша) Карталар мен кестелер |
Карталар мен кестелер |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
13 |
"Суицид қаупі картасы" әдістемесі (жасөспірімдерге арналған модификация Л. Б. Шнейдер) |
Аналитикалық |
Оқушылар 5-11 сыныптар |
Жыл бойы (қосымша ақпарат көздерінен алынған лауазымдық нұсқаулықтар мен ақпараттың нәтижелері бойынша) Карталар мен кестелер |
Карталар мен кестелер |
Педагог-психолог Е. Қанаева |
Журналда тіркеу |
|
|
|||||||
Ескерту: оқу жылы ішінде жоспардың іс-шараларына өзгерістер енгізуге болады.
Педагог-психолог ЖББМ №8: ____________ Е. Канаева