Степногорск қаласының білім бөлімінің Ш. Уәлиханов атындағы № 8 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Біздің соцсеть

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жұмыс жоспары (2025-2026)

Бекітемін

Ш. Уәлиханов атындағы

№ 8 ЖББМ басшысы

С.М. Журина _________

«___»___________ 2025ж.

 

2025-2026 оқу жылынын

Степногорск қаласының  Шоқан Уәлиханов атындағы 

КММ-нің № 8 жалпы орта білім беретін мектебінің педагог-психологтың жұмыс

жоспары.

 

Педагог-психолог қызметінің мақсаты:

білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіптік білім беру траекториясын саналы түрде таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру.

Педагог-психолог қызметінің міндеттері:

  1. Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму ахуалын психологиялық-педагогикалық талдау, олардың туындауының негізгі проблемалары мен себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
  2.  оқыту процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесі мен оның психологиялық даму динамикасының мониторингі; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;
  3. білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру нәтижелеріне мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу;
  4.  әлеуметтік қауіпсіздіктегі, психологиялық денсаулықтағы проблемаларды еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының профилактикасына, білім алушылар мен тәрбиеленушілерде бейімделу, оқыту және тәрбиелеудегі қиындықтарға бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
  5. білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді игеру арқылы өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын дамытуға және қалыптастыруға жәрдемдесу;
  6. білім беру процесіне қатысушыларға өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзіне деген сенімділік, шешім қабылдау қабілеті, білім беру процесіне қатысушылардың жеке басының құқықтарына нұқсан келтірместен белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеуде және қалыптастыруда жәрдемдесу;
  7. білім беру ұйымының психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік сүйемелдеу саласындағы ғылыми және тәжірибеге бағдарланған жетістіктерін тарату және практикаға енгізу;
  8. білім алушылар мен тәрбиеленушілерді  жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, тұлғаға бағытталған тәсіл негізінде әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау үшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
  9. білім беру ұйымының алқалы органдарымен және мүдделі білім беру, денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау, Ішкі істер органдарымен өзара іс-қимыл жасау.
  •  
  •  
  •  

Қызмет бағыты

Жұмыс тобы

Орындау мерзімі

Аяқтау нысаны

  •  

Орындау туралы белгі

 

  1.  

"Өркен" диагностикалық базасымен таныстыру

 

Ұйымдастыру-әдістемелік бағыты

Оқушылар

1-11 сыныптар

Тамыздың төртінші аптасы

Нормативтік құжаттама папкасын қалыптастыру

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Бекітілген психодиагностикалық құралдар Банкі

  1.  

Жоспарлау

  1.  

Ұйымдастыру-әдістемелік бағыты

Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметі ППСҚ

Тамыздың төртінші аптасы

Жұмыс жоспары

оқу жылына

Педагог-психолог

Е. Қанаева

 

  1.  

Ата-аналарды хабарландыру

Консультативтік бағыт

Оқушылардың ата-аналары

1-Асынып

1-Б сынып

1-В сынып

1-Г сынып

Тамыздың төртінші аптасы

Бірыңғай

ақпараттандыру парағы

ППСҚ келісімдері

ата-анадан

  1. ата-ана ХАТТАМАСЫ

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

  1.  

Ақпараттандыру ата-аналар

 

(ата-аналарды хабардар ету

өзгерістер туралы

SPPS қызметінде

№ 92 тармаққа сәйкес

29.04.2025 ж.)

Консультативтік бағыт

Оқушылардың ата-аналары

  1. сынаптар

Қыркүйектің бірінші аптасы

Бейне үндеу

ата-аналардың чаттарында

БАҚ-та жариялау

  •  

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Хаттама Тіркеу

  •  
  1.  

Жалпы мектептік ата-аналар жиналысы (ата-аналарды хабардар ету өзгерістер туралы ППСҚ қызметінде № 92 тармаққа сәйкес

29.04.2025ж.) Серіктестікті жандандыру отбасылар мен мектептер

Консультативтік бағыт

Оқушылардың ата-аналары

  1.  

Қыркүйектің бірінші аптасы

Хаттама БАҚ-та жариялау сілтеме

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Хаттама Тіркеу

  •  
  1.  

ҰСЫНЫСТАР ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫСЫНЫҢ   

АТА-АНАСЫНА

Психологиялық-педагогикалық ағарту

Оқушылардың ата-аналары

1-А сынып

1-B сыныбы

Қыркүйектің бірінші аптасы

Түр-өтініш

Әзірлеу

Хаттама

БАҚ-та жариялау

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Әзірлеу

Хаттама

Журналда тіркеу

 

7

Ұсыныстар

ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ БЕСІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫСЫНЫҢ АТА-АНАСЫНА

Психологиялық-педагогикалық ағарту

5  сыныптардын

ата-аналары

 

Қыркүйектің екінші аптасы

Түр-өтініш

БАҚ-та жариялау

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Әзірлеу

Хаттама

Журналда тіркеу

8

ТӘРБИЕНІҢ БЕС НЕГІЗГІ ҚАҒИДАСЫ

Ата-анасына

ПСИХОЛОГТАН

Психологиялық-педагогикалық ағарту

Оқушылардың ата-аналары

1-11 сыныптар

(жалпы)

Қыркүйектің үшінші аптасы

Түр-өтініш

БАҚ-та жариялау

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Әзірлеу

Хаттама

Журналда тіркеу

9

Е. Екжанованың диагностикалық-болжамдық скринингі

Диагностикалық бағыт

Оқушылар

1-А сынып

1-Б сынып

1-В сыныпқа

1-Г сынып

(жалпы)

Төртінші

қыркүйек аптасы

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Тіркеу

журналда

10

Д. Олвеус "Буллинг" "Өркен" Сауалнамасы

Диагностикалық бағыт

Оқушылар

5-11 сыныптар

(жалпы)

Қыркүйек

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Диагностикалық материалды жинау

Әлеуметтік. педа:

Ю. А. Мельник

Е. А Душкина

Тіркеу

журналда

11

Проективті әдістеме

"Ағаштағы адамдар "(Д. Лампен) "Өркен"

Диагностикалық

Оқушылар

2 сыныптар

3 сыныптар

4 сыныптар

(жалпы)

Қыркүйек

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Әзірлеу

Хаттама

Журналда тіркеу

12

Психологиялық практикум

"МЕН БЕСІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫСЫМЫН"

Алдын алу

және ағарту

Оқушылар

5-А сынып

5-Б сынып

5-В сынып

5-Г сынып

(жалпы)

Қазан айының 1 аптасы

Әзірлеу

Хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Тіркеу

журналда

13

Экспресс-әдістеме

"Мазасыздық деңгейін зерттеу

бесінші сынып оқушыларының бейімделу кезеңі "(о. Хмельницкая) " Өркен

Диагностикалық бағыт

Оқушылар

5-А сынып

5-Б сынып

5-В сынып

5-Г сынып

(жалпы)

Қазан айының 1 аптасы

Талдамалық анықтама

Пән мұғалімдеріне, сынып жетекшісіне ұсыныстар

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Тіркеу

журналда

14

"Термометр" проективті әдістемесі

(Н. п. фетискин бойынша)

Диагностикалық бағыт

Оқушылар

5-А сынып

5-Б сынып

5-В сынып

5-Г сынып

(жалпы

Қазан айының 1 аптасы

Талдамалық анықтама

Пән мұғалімдеріне, сынып жетекшісіне ұсыныстар

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Тіркеу

журналда

15

ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ ҰСЫНЫСТАРЫ-БЕСІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА

Алдын алу

және ағарту

Оқушылардың ата-аналары

5 сынып

(жалпы)

Екінші

қазан аптасы

Бейне үндеу

 

Даму.

Хаттама

БАҚ-та жариялау

Сілтеме

.

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Тіркеу

журналда

16

Педагог психологтың ұсыныстары

БАЛА ЖӘНЕ БӘСЕКЕЛЕСТІК –

САЛАУАТТЫ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫҢ ШЕГІ

Алдын алу

және ағарту

Оқушылардың ата-аналары

1-11 жалпы

Екінші

қазан аптасы

Бейне-үндеу

ата-аналардың чаттарында

Әзірлеу

хаттама

Жарияланымдар

БАҚ-та

сілтеме

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Хаттама

Журналда тіркеу

17

ОНЫНШЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ ҰСЫНЫСТАРЫ

Алдын алу

және ағарту

Оқушылар

10-А класса

10-Б класса

10-В класса

(жалпы)

Екінші

қазан аптасы

Бейне-үндеу

ата-аналардың чаттарында

Әзірлеу

хаттама

Жарияланымдар

БАҚ-та

сілтеме

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Хаттама

Журналда тіркеу

18

ҰСЫНЫСТАР

ПСИХОЛОГ ЖАСӨСПІРІМГЕ

ҚОРҚЫТУДАН АМАН ҚАЛҒАНДАРҒА

Алдын алу

және ағарту

Оқушылар

азап шегушілер

қорқыту көріністерінен

5-11 сыныптар

Үшінші

қазан аптасы

Бейне-үндеу

ата-аналардың чаттарында

Әзірлеу

хаттама

Жарияланымдар

БАҚ-та

сілтеме

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Хаттама

Журналда тіркеу

19

«МЕНІҢ БАЛАМ-БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫСЫ»

немесе  «БЕЙІМДЕЛУ ҚИЫНДЫҚТАРЫ БІРГЕ ШЕШІЛЕДІ»

Алдын алу

және ағарту

Оқушылардың ата-аналары

1-А сынып

1-Б сынып

1 В сынып

1-Г сынып

(жалпы)

Үшінші

қазан аптасы

Бейне-үндеу

ата-аналардың чаттарында

Әзірлеу

хаттама

Жарияланымдар

БАҚ-та

сілтеме

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Хаттама

Журналда тіркеу

20

Психологиялық практикум

"МЕНІҢ БАЛАМ –БЕСІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫСЫ"

немесе «БЕЙІМДЕЛУ ҚИЫНДЫҚТАРЫ БІРГЕ ШЕШІЛЕДІ»

Алдын алу

және ағарту

Оқушылар

5-А сынып

5-Б сынып

5-В сынып

5-Г сынып

(жалпы

Демалыс кезеңі

Бейне-үндеу

ата-аналардың чаттарында

Әзірлеу

хаттама

Жарияланымдар

БАҚ-та

сілтеме

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

21

Проективті әдістеме

"Адам баласы бар ағаш "

"Өркен"

Диагностикалық бағыт

Оқушылар

1 сыныптар

(жалпы)

Қазан

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

22

Жедел сауалнама

зорлық-зомбылықты анықтау бойынша "Өркен"

Диагностикалық

Оқушылар

2-4 сыныптар

(жалпы)

 

Қазан

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Хаттама

Журналда тіркеу

23

Жедел сауалнама

зорлық-зомбылықты анықтау бойынша "Өркен

Диагностикалық

Оқушылар

5-11 сыныптар

(жалпы)

Қазан

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Хаттама

Журналда тіркеу

24

"Балалардың мектепке әлеуметтік-психологиялық бейімделуін сараптамалық бағалау схемасы"

(В. И. Чирков,О. Л. Соколова,

О. В. Сорокина)

Аналитикалық бағыт

Ата-аналар

сынып жетекшілері

1-4 сыныптар

(жалпы)

Қазан

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

25

Әдістеме

жалғыздықтың субъективті сезім деңгейін диагностикалау

Д. Рассел мен М. Фергюсон

"Өркен"

Диагностикалық бағыт

Оқушылар

10-11 сыныптар

(жалпы)

Қазан

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

26

Жеке сабақтар

Түзету-дамыту

Оқушылар

ерекше білім беру қажеттіліктері бар

Қараша

Аптасына 1 рет

Түзету бағдарламасы

(ПМПК қорытындылары негізінде

(педагог-психологтың арнайы көмегі)

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

27

АТА-АНАЛАРҒА ПСИХОЛОГТЫҢ ҰСЫНЫСТАРЫ

АЛДЫН АЛУ БОЙЫНША

 Қорқыту

Профилактикалық бағыт

Оқушылардың ата-аналары

5-11 сыныптар

Демалыс кезеңі

Бейне-үндеу

ата-аналардың жұмыс чаттарына

БАҚ-та жариялау

Сілтеме

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Хаттама

Журналда тіркеу

28

ПЕДАГОГТАРҒА ПСИХОЛОГТЫҢ ҰСЫНЫСТАРЫ

ҚОРҚЫТУДЫҢ АЛДЫН АЛУ БОЙЫНША

Профилактикалық бағыт

Пән мұғалімдері

Сынып жетекшілері

Демалыс кезеңі

Бейне-үндеу

ата-аналардың жұмыс чаттарына

БАҚ-та жариялау

Сілтеме

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Хаттама

Журналда тіркеу

29

ОҚУШЫЛАРҒА ПСИХОЛОГТЫҢ ҰСЫНЫСТАРЫ

ҚОРҚЫТУДЫҢ АЛДЫН АЛУ БОЙЫНША

Профилактикалық бағыт

Оқушылар

5-11 сыныптар

(жалпы)

Демалыс кезеңі

Бейне-үндеу

ата-аналардың жұмыс чаттарына

БАҚ-та жариялау

Сілтеме

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Хаттама

Журналда тіркеу

30

Психологиялық практикум

"МЕН ӨЗІМДІ ТАНИМЫН!»

Профилактикалық бағыт

Оқушылар

7- А сынып

7- Б сынып

7- В сынып

7-Г сынып

(жалпы)

Қарашаның екінші аптасы

Әзірлеу, хаттама

БАҚ-та жариялау

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

31

"Жасөспірімнің психикалық жай-күйін өзін-өзі бағалау"

Сауалнаманы өзгерту

Г. Эйзенка

Диагностикалық бағыт

Оқушылар

7- Асынып

7-Б сынып

7- В сынып

7-Г сынып

(жалпы)

Қарашаның екінші аптасы

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

32

Психологиялық практикум

"Мен өзімді танимын!»

Профилактикалық бағыт

Оқушылар

8- А сынып

8-Б сынып

8- В сынып

8-Г сынып

(жалпы

Қарашаның үшінші аптасы

Әзірлеу, хаттама

БАҚ-та жариялау

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

33

"Жасөспірімнің психикалық жай-күйін өзін-өзі бағалау"

Сауалнаманы өзгерту

Г. Эйзенка

Диагностикалық бағыт

Оқушылар

8- А сынып

8- Б сынып

8- В сынып

8-Г сынып

(жалпы)

Қарашаның үшінші аптасы

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

34

Психологиялық практикум

"Мен өзімді танимын!»

Профилактикалық бағыт

Оқушылар

9-А сынып

9-Б сынып

9- В сыныпқа

9- Г сынып

(жалпы)

Қарашаның төртінші аптасы

Әзірлеу, хаттама

БАҚ-та жариялау

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

35

"Жасөспірімнің психикалық жай-күйін өзін-өзі бағалау"

Сауалнаманы өзгерту

Г. Эйзенка

Диагностикалық бағыт

Оқушылар

9- А сынып

9-Б сынып

9- В сынып

9- Г сынып

(жалпы)

Қарашаның төртінші аптасы

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

36

Жеке сабақтар

Түзету-дамыту

Оқушылар

ерекше білім беру қажеттіліктері бар

Қараша

Аптасына 1 рет

Түзету бағдарламасы

(ПМПК қорытындылары негізінде

(педагог-психологтың арнайы көмегі)

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

37

Жеке жұмыс

бірге ғаламдық позициялау жүйесі

терең диагностика

"Өркен" әдістемесі

(инд. әңгімелер, сынып жетекшілерінің ұсыныстары, пән мұғалімдері, ата-аналар)

терең диагностика

"Өркен" әдістемесі

Диагностикалық профилактикалық бағыт

1-11 сыныптар

тәуекел тобындағы оқушылар санаты

Қараша

Айына 2 рет

Хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

38

Психологиялық практикум

"МЕНІҢ ТАҢДАУЫМ – 1"

 

(саналы таңдауды қалыптастыруға, болашақтың болашағын бағалауға жәрдемдесу)

Ағарту

Оқушылар

9- А сынып

9-Б сынып

9- В сынып

9- Г сынып

(жалпы)

Желтоқсанның бірінші аптасы

Әзірлеу, хаттама

БАҚ-та жариялау

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

39

Профилактикалық-мотивациялық рефлексия

жасөспірімдерге арналған

 "ЕРЕСЕК БОЛУ......"

Психологиялық-педагогикалық ағарту

Оқушылардың ата-аналары

7-9 сыныптар

(жалпы)

Желтоқсанның бірінші аптасы

Түр-өтініш

БАҚ-та жариялау

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Әзірлеу

Хаттама

Тіркеу

журналда

40

Психологиялық практикум

"МЕНІҢ ТАҢДАУЫМ – 2"

 

(саналы таңдауды қалыптастыруға, болашақтың болашағын бағалауға жәрдемдесу)

Профилактикалық бағыт

Оқушылар

9- А сынып

9-Б сынып

9- В сынып

9- Г сынып

(жалпы)

Ақпанның екінші аптасы

Әзірлеу, хаттама

БАҚ-та жариялау

сілтеме 

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

41

Психологиялық практикум

"Басымдықтар.

РӨЛІ МЕН ӘСЕРІ

БОЛАШАҚТЫҢ БОЛАШАҒЫ ҮШІН"

 

(басымдықтарды қалыптастыруға, саналы таңдауға, болашақтың болашағын бағалауға жәрдемдесу)

Ағарту

Оқушылар

9- А сынып

9-Б сынып

9- В сынып

9- Г сынып

10-А сынып

11-А сынып

(жалпы)

желтоқсанның үшінші / төртінші

аптасы

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

42

Әдістеме

құндылық бағдарлары

М. Рокич

Диагностикалық профилактикалық бағыт

Оқушылар

9- А сынып

9-Б сынып

9- В сынып

9- Г сынып

10-А сынып

11-А сынып

(жалпы)

Наурыздың төртінші аптасы

Талдамалық анықтама

Ұсыныстар

Басшыға, оқушыларға, ата-аналарға

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

43

Жеке сабақтар

Түзету-дамыту

Оқушылар

ерекше білім беру қажеттіліктері бар

Желтоксан айында бір рет

Түзету бағдарламасы

(ПМПК қорытындылары негізінде

(педагог-психологтың арнайы көмегі)

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

44

Жеке жұмыс

бірге ғаламдық позициялау жүйесі

терең диагностика

"Өркен" әдістемесі

(инд. әңгімелер, сынып жетекшілерінің ұсыныстары, пән мұғалімдері, ата-аналар)

Диагностикалық профилактикалық бағыт

1-11 сыныптар

тәуекел тобындағы оқушылар санаты

Желтоксан айында екі рет

Хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

45

Профилактикалық-мотивациялық рефлексия

жасөспірімдерге арналған

 "МЕН ҮШІН БОСТАНДЫҚ –

Бұл..."

 

Жасөспірімдер тәуекелдерінің кең спектрінің алдын алу

Саналы ұстанымды қалыптастыру

Психологиялық-педагогикалық ағарту

Оқушылар

7-11 сыныптар

(жалпы)

Демалыс кезеңі

Түр-өтініш

БАҚ-та жариялау

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Әзірлеу

Хаттама

Тіркеу

журналда

46

Психологиялық практикум

 "ҚАЗІРГІ СЦЕНАРИЙ

ЖӘНЕ БОЛАШАҚТЫҢ БОЛЖАМЫ"

 

(қалыптастыру

ата-ана құзыреттілігі

отбасының бейімделуге психологиялық дайындығы мәселелерінде

жасөспірімнің әлеуметтенуі, жасөспірімнің психологиялық ерекшеліктері, әлеуетті болжамды ескере отырып, салауатты көзқарастар мен отбасылық тәрбиенің тәрбиелік тәсілдерін қалыптастыру)

Ағарту

Оқушылардың ата-аналары

1-2 сыныптар

Жыл бойы

(сынып жетекшісінің өтініші бойынша)

Жарияланымдар

БАҚ-ТА

сілтеме

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

47

Психологиялық практикум

"МЕН ЖӘНЕ БАСҚАЛАР"

 

(эмоционалды интеллектті, тұлғааралық қарым-қатынасты дамыту дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету, коммуникативті қателерді түзету, қорқытудың алдын алу)

Алдын алу

және ағарту

Оқушылар

6- А сынып

6-Б сынып

6-В сынып

6-Г сынып

(жалпы)

Қаңтардың екінші аптасы

Әзірлеу, хаттама

БАҚ-та жариялау

сілтеме

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

48

Профилактикалық-мотивациялық рефлексия

 "Мен және басқалар"

 

(әлеуметтену дағдыларын қалыптастыру, қорқытудың, кибербуллингтің алдын алу)

Психологиялық-педагогикалық ағарту

Оқушылар

7-11 сыныптар

(жалпы)

Қаңтардың үшінші аптасы

Түр-өтініш

БАҚ-та жариялау

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Әзірлеу

Хаттама

Тіркеу

журналда

49

"КИБЕРБУЛЛИНГ –

ТӘУЕКЕЛДЕР ЖӘНЕ АЛДЫН АЛУ"

Алдын алу

Оқушылардың ата-аналары

1-11 сыныптар

(жалпы)

Қаңтардың төртінші аптасы

Түр-өтініш

БАҚ-та жариялау

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Әзірлеу

Хаттама

Тіркеу

журналда

50

Жеке сабақтар

Түзету-дамыту

Оқушылар

ерекше білім беру қажеттіліктері бар

Қаңтар айында бір рет

Түзету бағдарламасы

(ПМПК қорытындылары негізінде

(педагог-психологтың арнайы көмегі)

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

51

Жеке жұмыс

МЖӘ-мен

терең диагностика

"Өркен" әдістемесі

(инд. әңгімелер, сынып жетекшілерінің ұсыныстары, пән мұғалімдері, ата-аналар)

Диагностикалық профилактикалық бағыт

1-11 сыныптар

тәуекел тобындағы оқушылар санаты

Қаңтар айында екі рет

Хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

52

Ережелер

ҚАУІПСІЗ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ

Профилактикалық бағыт

Оқушылар

5-8 сыныптар

(жалпы)

Ақпаннын екінші аптасы

Түр-өтініш

БАҚ-та жариялау

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Әзірлеу

Хаттама

Тіркеу

журналда

53

Психологиялық практикум

"МІНЕЗ ЖӘНЕ ТЕМПЕРАМЕНТ-МАМАНДЫҚ ТАҢДАУҒА ӘСЕРІ"

Ағарту

Оқушылар

9-А сынып

9-Б сынып

9-В сынып

9-Гсынып

10-А сынып

11-А сынып

(жалпы)

Ақпаннын екінші аптасы

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

54

Мазасыздық деңгейін анықтаудың жедел әдістемесі

(Хмельницкая О.)

"Өркен"

Диагностикалық

Оқушылар

6 сыныптар

(жалпы)

Ақпан

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

56

Жеке сабақтар

Түзету-дамыту

Оқушылар

ерекше білім беру қажеттіліктері бар

Ақпан айында бір рет

Түзету бағдарламасы

(ПМПК қорытындылары негізінде

(педагог-психологтың арнайы көмегі)

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

57

Жеке жұмыс

бірге ғаламдық позициялау жүйесі

терең диагностика

"Өркен" әдістемесі

(инд. әңгімелер, сынып жетекшілерінің ұсыныстары, пән мұғалімдері, ата-аналар)

Диагностикалық профилактикалық бағыт

Тәуекел тобындағы оқушылар санаты

1-11 сыныптар

Ақпан айында екі рет

Хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

58

Психологиялық практикум

"Өзін-өзі бағалау

Тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтаудағы рөлі.

Әсері

кәсіби болжамға"

Ағарту

Оқушылар

9-А сынып

9-Б сынып

9-В сынып

9-Гсынып

10-А сынып

11-А сынып

(жалпы)

Наурыздың бірінші аптасы

 

Әзірлеу, хаттама әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

59

ЖАСӨСПІРІМ ЖӘНЕ ЗАҢ

Алдын алу

және ағарту

Оқушылар

5-9 сыныптар

 (жалпы)

Наурыздың екінші аптасы

Түр-өтініш

БАҚ-та жариялау

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Әзірлеу

Хаттама

Тіркеу

журналда

60

КҮЙІП ҚАЛУДЫҢ АЛДЫН АЛУ

ҰСЫНЫСТАР

ПСИХОЛОГ ПЕДАГОГТАРҒА

Алдын алу

және ағарту

Педагогтар

(жалпы)

Наурыздың үшінші аптасы (жыл бойы

сұраныс бойынша)

Түр-өтініш

БАҚ-та жариялау

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

61

"Жалғыздық" Сауалнамасы (С. Г. Корчагина) "Өркен"

Диагностикалық

Оқушылар

5-9 сыныптар

(жалпы)

Наурыз

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

62

Жеке сабақтар

Түзету-дамыту

Оқушылар

ерекше білім беру қажеттіліктері бар

Наурыз айында бір рет

Түзету бағдарламасы

(ПМПК қорытындылары негізінде

(педагог-психологтың арнайы көмегі)

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

63

Жеке жұмыс

бірге ҒПЖ

терең диагностика

"Өркен" әдістемесі

(инд. әңгімелер, сынып жетекшілерінің ұсыныстары, пән мұғалімдері, ата-аналар)

Диагностикалық профилактикалық бағыт

Тәуекел тобындағы оқушылар санаты

1-11 сыныптар

Наурыз айында екі рет

Хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

64

Психологиялық практикум

 "ТАБЫСҚА ЖЕТУ ЖОЛЫ

НЕМЕСЕ ТҮЛЕК ЖАҚСЫ БОЛАДЫ -1!»

 

(оқушылардың қорытынды аттестаттауға психологиялық дайындығын қалыптастыруға жәрдемдесу)

Алдын алу

және ағарту

Оқушылар

9-А сынып

9-Б сынып

9-В сынып

9-Гсынып

10-А сынып

11-А сынып

(жалпы)

Сәуірдің бірінші және екінші аптасы

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

65

Психологиялық практикум

 "ТАБЫСҚА ЖЕТУ ЖОЛЫ

НЕМЕСЕ ТҮЛЕК ЖАҚСЫ БОЛАДЫ -2!»

 

(оқушылардың қорытынды аттестаттауға психологиялық дайындығын қалыптастыруға жәрдемдесу)

Алдын алу

және ағарту

Оқушылар

9-А сынып

9-Б сынып

9-В сынып

9-Гсынып

10-А сынып

11-А сынып

(жалпы)

Сәуірдің үшінші және төртінші аптасы

Түр-өтініш

БАҚ-та жариялау

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

66

Психологиялық семинарлар циклі

 "ӨЗІҢДІ БІЛ"

 

 

(танымдық процестердің сапасын жақсартуға ықпал ету (есте сақтау, зейін, ойлау)

Түзету-

дамыту

Оқушылар

4-А сынып

4-Б сынып

4-В сынып

4-Гсынып

(жалпы)

Сәуірдің үшінші және төртінші аптасы

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

67

Жеке сабақтар

Түзету-

дамыту

Оқушылар

ерекше білім беру қажеттіліктері

Сәуір айында жұмасына бір рет

Түзету бағдарламасы

(ПМПК қорытындылары негізінде

(педагог-психологтың арнайы көмегі)

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

68

Жеке жұмыс

бірге ҒПЖ

терең диагностика

"Өркен" әдістемесі

(инд. әңгімелер, сынып жетекшілерінің ұсыныстары, пән мұғалімдері, ата-аналар)

Диагностикалық профилактикалық бағыт

тәуекел тобындағы оқушылар санаты

1-11 сыныптар

Сәуір айында жұмасына екі рет

Хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

69

ҰСЫНЫСТАР

ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ

ТҮЛЕКТЕРГЕ ЖӘНЕ АУЫСУ ЕМТИХАНДАРЫН ТАПСЫРАТЫН ОҚУШЫЛАРҒА

Профилактикалық

Оқушылар

9, 11 сыныптар

және ауысу емтихандарын тапсыратын оқушылар

Мамырдың 1 аптасы

Бейне үндеу

Оқушылардың чаттарына

БАҚ-та жариялау

сілтеме

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

70

ҰСЫНЫСТАР

ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ

ПӘН МҰҒАЛІМДЕРІНЕ

Профилактикалық

Пән мұғалімдері

9, 11 сыныптар

және сыныптар

ауысу емтихандарымен

Мамырдың 2 аптасы

Бейне үндеу

Оқушылардың чаттарына

БАҚ-та жариялау

сілтеме

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

71

ҰСЫНЫСТАР

ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ

АТА-АНАЛАРҒА

Профилактикалық

Пән мұғалімдері

9, 11 сыныптар

және сыныптар

ауысу емтихандарымен

Мамырдың 3 аптасы

Бейне үндеу

Оқушылардың чаттарына

БАҚ-та жариялау

сілтеме

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

72

ҰСЫНЫСТАР

ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ

ТҮЛЕКТЕРГЕ

Профилактикалық

Пән мұғалімдері

9, 11 сыныптар

және сыныптар

ауысу емтихандарымен

Мамырдың 4 аптасы

Бейне үндеу

Оқушылардың чаттарына

БАҚ-та жариялау

сілтеме

Әзірлеу, хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

73

Жеке сабақтар

Түзету-дамыту

Оқушылар

ерекше білім беру қажеттіліктері

Мамыр айында жұмасында бір рет

Түзету бағдарламасы

(ПМПК қорытындылары негізінде

(педагог-психологтың арнайы көмегі)

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

74

Жұмысты талдау

психологиялық қызмет қызметінің бағыттары бойынша

кезең ішінде

(тоқсан / жартыжылдық / оқу жылы)

Ұйымдастыру-әдістемелік бағыты

Білім беру процесінің барлық қатысушылары

Мамыр

Есеп

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

75

Жеке кеңес беру

Консультативтік бағыт

Оқушылардың ата-аналары

1-11 сыныптар

Жыл бойы

(ата-ананың өтініші бойынша

басшының класы, нәтижелері бойынша лауазымдық нұсқаулық)

Хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

76

Жеке кеңес беру

Консультативтік бағыт

Сынып жетекшілері

Пән мұғалімдері

1-11 сыныптар

Жыл бойы

(сұрау салудың болуы бойынша

және нәтижелеріне лауазымдық нұсқаулық)

Хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

77

Жеке кеңес беру

Консультативтік бағыт

Оқушылар

1-11 сыныптар

Жыл бойы,

Сұрау салудың болуы және нәтижелері бойынша лауазымдық нұсқаулық (ата-анасының инд. келісімі болған жағдайда)

Хаттама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

78

Алдын алу бойынша кеңестер

құқық бұзушылықтар

және қылмыстар

Алдын алу

Білім беру процесіне қатысушылар

Жыл бойы

(сұраныс, сұраныс бойынша)

Хаттама

сараптамалық бағалау

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

79

Өңдеу

 Психодиагностика нәтижелері

 

(талдау және бағалау)

Ұйымдастыру-әдістемелік бағыты

Оқушылар

1-11 сыныптар

(жалпы)

Жыл бойы

Қорытындылар,

анықтамалар

хаттама

ұсыныстар

(сынып жетекшісінің қолында

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

80

Сөз сөйлеулер

педагогикалық кеңестерде

және әдістемелік кеңестерде

 

(психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің негізгі бағыттары мәселелерінде педагогтердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру)

Ағарту

Білім беру процесіне қатысушылар

Жыл бойы

Хаттама, әзірлеу

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

81

Жұмысқа қатысу

педагог-психологтардың қалалық әдістемелік бірлестігі

 

(кәсіби құзыреттілікті жетілдіру

негізгі бағыттар мәселелерінде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, (проф. қоғамдастық жұмысына қатысу)

Өзін-өзі тәрбиелеу

Қаланың және кенттердің педагог-психологтары

 

Жыл бойы

Хаттама, әзірлеу

Жетекшісі қалалық әдістемелік бірлестік,

педагог-психолог

Е. Қанаева

Тіркеу

журналда, проф. аттестаттау портфолиосын қалыптастыру

82

Біліктілікті арттыру

 

(өту

біліктілік курстары)

Өзін-өзі тәрбиелеу

Педагог-психолог

Жыл бойы

Сертификат

аяқталуы туралы

Оқыту ұйымы

"Устаз" білім беру базасына енгізу

 

83

Жарияланымдар

 

(педагогикалық тәжірибені тарату)

Өзін-өзі тәрбиелеу

және ағарту

Педагог-психолог

Жыл бойы

Сертификат

аяқталуы туралы

Ресми баспа басылымы

"Устаз" білім беру базасына енгізу

 

84

Ата - аналарға арналған психологиялық клубтың жұмысына қатысу

Профилактикалық

Ағарту

Оқушылардың ата-аналары

1-11 сыныптар

(клуб мүшелері)

Жоспар бойынша

Хаттама

БАҚ-та жариялау

сілтеме

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

85

Психология онкүндігі

Ағартушылық

Консультативтік

Профилактикалық

Ата-аналар, оқушылар, педагогтар

Жоспар бойынша білім беру ұйымы

Жоспарлау

және бекіту

іс-шаралар

Жарықтандыру

әлеуметтік. желілер

сілтеме

 

есеп

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

Оқушылардың терең диагностикасы Жаһандық позициялау жүйесі

"ӨРКЕН" ӘДІСТЕМЕСІ

1

"Отбасы суреті" проективті әдістемесі

Диагностикалық

Оқушылар

1-4 сыныптар

Анықтау фактісі бойынша

(жыл бойы)

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

2

Аяқталмаған ұсыныстар әдістемесі

Диагностикалық

Оқушылар

3-11 сыныптар

Анықтау фактісі бойынша

(жыл бойы)

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

3

"Жаңбырдағы адам" проективті әдістемесі

Диагностикалық

Оқушылар

5-7 сыныптар

Анықтау фактісі бойынша

(жыл бойы)

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

4

"Білім беру ортасындағы тұлғааралық қатынастардың сапасы" сауалнамасы (Г. Кожухарь )

Диагностикалық

Оқушылар

5-9 сыныптар

Анықтау фактісі бойынша

(жыл бойы)

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

5

"Жаңбырдағы адам" проективті әдістемесі,

Диагностикалық

Оқушылар

8-9 сыныптар

Анықтау фактісі бойынша

(жыл бойы)

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

6

Бектің үмітсіздік шкаласы

Диагностикалық

Оқушылар

8-9 сыныптар

Анықтау фактісі бойынша

(жыл бойы)

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

7

Білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігіне әсер ететін жағымсыз факторларды анықтау (и. А. Баева)

Диагностикалық

Оқушылар

8-9 сыныптар

Анықтау фактісі бойынша

(жыл бойы)

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

8

"Жоқ жануар" проективті әдістемесі,

Диагностикалық

Оқушылар

10-11 сыныптар

Анықтау фактісі бойынша

(жыл бойы)

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

9

Бектің үмітсіздік шкаласы

Диагностикалық

Оқушылар

10-11 сыныптар

Анықтау фактісі бойынша

(жыл бойы)

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

10

Дұшпандық диагностикасы шкала У. Кук және Д. Медлей,

Диагностикалық

Оқушылар

10-11 сыныптар

Анықтау фактісі бойынша

(жыл бойы)

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

11

Розенбергтің өзін-өзі бағалау шкаласы

Диагностикалық

Оқушылар

10-11 сыныптар

Анықтау фактісі бойынша

(жыл бойы)

Талдамалық анықтама

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

12

Балалардағы суицид қаупінің болжамды кестесі (А. Н. Волкова)

Аналитикалық

Оқушылар

1-4 сыныптар

Жыл бойы

(қосымша ақпарат көздерінен алынған лауазымдық нұсқаулықтар мен ақпараттың нәтижелері бойынша)

                Карталар мен кестелер

Карталар мен кестелер

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

13

"Суицид қаупі картасы" әдістемесі

(жасөспірімдерге арналған модификация Л. Б. Шнейдер)

Аналитикалық

Оқушылар

5-11 сыныптар

Жыл бойы

(қосымша ақпарат көздерінен алынған лауазымдық нұсқаулықтар мен ақпараттың нәтижелері бойынша)

                Карталар мен кестелер

Карталар мен кестелер

Педагог-психолог

Е. Қанаева

Журналда тіркеу

 

 

 

 

 

 

Ескерту: оқу жылы ішінде жоспардың іс-шараларына өзгерістер енгізуге болады.

 

Педагог-психолог ЖББМ №8:  ____________ Е. Канаева

 

 

Қосымшалар:


Текст