Степногорск қаласының білім бөлімінің Ш. Уәлиханов атындағы № 8 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Біздің соцсеть

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мен – Тәуелсіз Қазақстанның азаматымын!

17.02.2017

Сабақтың тақырыбы:

 

Мен – Тәуелсіз Қазақстанның азаматымын!

Сабақтың  мақсаты:

1.

Білімділік:

казақ даласындағы заңдардың шығуы, оған ықпал жасаған қазақ халқының билері мен  тәуелсіздік алғаннан кейінгі

Қазақстандағы  ақарушы билік, сайлау жүйесі, дауыс беру тәртібі  туралы оқушылардың  алған білімдерін  жан-жақты тексеру;   

2.

Дамытушылық:

оқушылардың материалды қабылдауын, меңгеруін қадағалап, алған білімдерін түрлі тапсырмалармен  дамыту негізінде сөздік қорын молайту, өзара сөйлесу, ойларын жеткізе алу  сияқты білім-біліктілігін дамыту;  

3.

Тәрбиелік:

оқушылардың саяси санасын қалыптастыра отырып, отаншылдыққа  тәрбиелеу. 

Күтілетін нәтиже:

 

1. Оқушылар   ҚР-ның атқару және заң шығарушы органдары,

еліміздегі сайлау жүйесі  туралы  біледі.

2. Оқушылар жекелік және топтық жұмысы арқылы  тақырыпқа байланысты өз ойларын ортаға салады, сөздерден сөз құрасыру  арқылы білімдерін, сөздік қорын дамытады.

3. Оқушылардың саяси санасын қалыптастырып, өз 

Отанның патриоты болатын азаматты қалыптастыру.

С абақ  ресурстары:

Стикер,  кестелер,  « оқушының   үні » шығармашылық  ағашы,    интербелсенді  тақта, үлестірмелі карточкалар

Пәнаралық байланысы:

тарих, әдебиет,  музыка,  адам. қоғам. құқық

Сабақтың әдіс-тәсілдері

Топтық, жұптық   жұмыс,  сұрақ   - жауап  әдістері

 

 

Сабақтың барысы:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ

 

 

 

 

 

 

 

Білсең, жауап

бер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінмен жұмыс: (кітап б-120, 1

тапс)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақстан

Республикасындағы сайлау жүйесі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақстанның  болашақ 

депутаттары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

Ұлттық

бірыңғай тестілеуге дайындық:

 

 

 

 

«Ұшқыр ой, ұтымды сөз» ойынын жүргізу.

 

 

 

 

 

І. Ұйымдастыру кезеңі:  - Сәлемдесу , түгелдеу, сыныптың , тақтаның  тазалығын қадағалау,  оқушылардың сабаққа  дайындығын   тексеру.

Психологиялық дайындық :   Бүгінгі   сабаққа   осы  сөздердің   ішінен   сен   қай сөзді таңдар  едің?                                   

 Күту

Қорқу

Қуану

Позитивті болу

Оқушылар қалаған  сөздерді таңдап, неге таңдағанын

түсіндіреді.

 

ІІ.

Сабақ кезеңдерімен таныстыру: 

1.     Ұлы қазақ даласындағы заңдар мен Тәуелсіз Қазақстанның заңдары

2.     Мен –Қазақстан азаматы ретінде дауыс беруге қатысамын

3.      Қазақстанның  болашақ  депутаттары

4.     ҰБТ-ге дайындық жұмысы

5.     Рефлексия.

 

 Сұрақтар:  

1.  Қазақ  даласындағы «ұлы ережелер жинағын» кім және

қашан жариялады?

2.  1511     жылы Жәнібектің ұлы Қасым қандай заң шығарды?

3.  Тәуке ханның  заңдар жинағы қалай аталады?

4.   «Би» деп кімдерді айтамыз?

5.  Бүгінгі таңда заңды не (қандай орган) шығарады?

6.   Қазақстан Республикасының Парламенті неше палатадан 

тұрады?

7.  Парламент, Президент, Үкімет қандай биліктер.

 

Мәтінмен танысамыз,  мәтінді 3 оқушы кезекпен 

мәнерлеп оқып шығады.

   «Нұр Отан» Халықтық - Демократиялық партия

төрағасы – Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев. «Отан» республикалық саяси партиясы

1999 жылдың қаңтарында құрылған. «Нұр Отан» 

партиясының бөлімшелері Қазақстан Республикасының барлық облыстарында,

Астана және Алматы қалаларында бар. Партияның жұмысы азаматтардың өмір сүру

деңгейін көтеруге, тұрақтылықты сақтауға, ұлтаралақ келісімді нығайтуға бағытталған.

 

1 топ: ФИЛЛ кестесі бойынша «Фактілер» бағанын толтырады.

2 топ. Филл кестесі бойынша мәтіннің идеясын ашады

3 топ: Мәтінге сұрақ 

құрастыру. (баяу музыка орындалады)

Оқушылардың жауаптарын тыңдаймыз, талқылаймыз.

 

Көрініс  Журналист

... (кейіпкерлер: 2 журналист, 

оператор.)

-Сәлеметсіздер ме? Біз

қалалық  9-телеарнасынан келіп  тұрмыз.

Элмира Аққазқызы, 11

сынып  оқушылары  болашақта еліміздің дауыс беру үрдісіне

қатыса алады, соған орай  ҚР-дағы

сайлау    жүйесі жайлы бірнеше сұрақ

қоюға рұқсат етіңіз.

-  Ия, болады.

-  Сендер ҚР-дағы сайлау, дауыс беру жүйесі

туралы  білесіздер ме?

- Ия.

 -

Ендеше, бірінші сауалым,  әрбір

сайлаушы қалай дауыс бере     

    алады?

 -

Әрбір сайлаушы тек өзі үшін дауыс бере алады.

-  Бір адам басқа біреу үшін дауыс бере алама?

 - Басқа біреу үшін дауыс беруге тыйым

салынады.

-  Бюллеттендер сайлаушыларға ненің негізінде

беріледі?

-  Дауыс беруге арналған бюллетеньдер жеке

басын куәландыратын  құжат негізінде

беріледі.

-  Сайлау бюллетендері қайда толтырылады?

- Сайлау бюллетеньдері

арнайы кабиналарда  толтырылады.

-  Бюллетендерді сайлаушы қайда салады?

 - Сайлаушы 

бюллетеньді дауыс беруге арналған жәшікке салады

-  Рахмет, жарайсыңдар, Қазақстанның  болашақ азаматтары

   құқықтарын

жақсы біледі екенсіңдер!

- Сауалдарыңызға рахмет!

Сау болыңыздар!

 

Қандай адам депутат болады?

Слайд

-

Сөйлем құрастыру, яғни сөйлем

ішіндегі  шашыраған сөздерден  сөйлем құрастырады. Жоғары, өкілдік,

депутат, және, мүшесі, органдарының, билік, жергілікті

Депутат

- жоғары және жергілікті өкілдік билік органдарының мүшесі.

Депутат туралы мағлұмат

беру.

Слайд

- екі оқушы мәлімет  береді

 

Егер мен  Қазақстан Праламентіне депутат болсам ....

(екі бала)   (өз

бағдарламалары  бойынша сөйлейді )

 

 

                   «Иә», «Жоқ»

позициясын таңдау

Оқушыларға тұжырымдамалар оқылады, олар орнынан

тұрып,  белгілі    бір позицияны таңдап, неге таңдағанын

ауызша түсіндіреді.

-Мен 

депутап  боламын.  Неге?

- Мен өз елімді мақтан

тұтамын. Неге?

 

 

Сөйлемге грамматикалық

талдау жасау:

1 оқушы –синтаксистік

талдау;

1 оқушы – мофологиялық

талау жасайды. 

 

Мысалы:  Депутаттар халық алдында ант қабылдағаннан

кейін,  еліне3  адал қызмет етеді4.

 

Оқушыларға әріптерді ұсынамын. Олар берілетін

сұрақтарға  жауапты таңдаған

әріптерінен бастап, жауап береді. (Оқушылар жребий арқылы  қ, т, с, а  әріптерін таңдайды)

Берілетін сұрақтар:

Қай елде

тұрасың?

Болашақта

кім болғын келеді?

Елің үшін

қалай еңбек етесің?

 

Рефлексия:

 

 

«Әуенді  сандықша».  Музыка ырғағымен сандықшадан оқушылар

бір-біріне жылжытады, музыка тоқтай қалғанда оқушы ішінен сөз тіркесін алып,

жалғастырады.

ҚР-ның  Парламенті...                       Қазақ билері...

мен бүгін...                                          болашақта

мен...

30 тамызда...                                       мен үшін ..

Үйге тапсырма:

120 бет, 6-тапс.

 

Бағалау

Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау

 

Кері байланыс:

Оқушылар сабақ соңында сабақтан алған әсерлерін  стикерге жазып, «Оқушы үні» шығармашылық

ағашына  іледі.

 

 

 

 

Просмотров: 485

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст